| Sendt: 17 Maj 2009 kl. 19:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der andre her på sitet som har oplevet den "store" tidsforsinkelse der er på Sonos når man vælger at afspille fx fra Line-in og distribuere det videre rundt til de andre rum?
Har valgt at linjesignalet ikke skal komprimeres, da det gør forsinkelsen større. Nogen gode ideer?
|