Tilbage til HIFI4ALL.DK 27. juni 2026 | 12:39   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Micromega bites the dust :-( (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
KOFS
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 Januar 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 260
Sendt: 19 Maj 2009 kl. 22:47 | IP-adresse registreret  

Piv snøft.

Min trofaste Micromega Stage 5 tog balletten i søndags.

Nummer 7 på Paul Simons Rhythem of the saints gik i stå med et skrat - error stod der i displayet.

Hmmm - mente sgu da ikke der skulle være noget med CD'en. Ud med skiven, nøh, ikke noget galt - prøve med nr 7 igen - efter 1½ minut - error. Prøve med nummer 1, død efter et ½ minut. Ny plade, død næsten øjblikkeligt.

Som mangeårig Micromegaejer slukker og tænder man lige, inden man går i panik. Det hjalp ikke.

Hvis den står lidt, kan den spille de første 30 sekunder af et nummer, og derefter: "skrat". Lige inden skrat lyden er der en svag bsssszt lyd ?

Laser død, og Micromega på lossen eller hvad?

Bortset fra det: No hard feelings, den har spillet oceaner af timer, og aldrig skabt sig mere end man ku slukke og tænde sig ud af det. I sammenligning med den, fra samme tid og noget dyrere, Rotel jeg nu har lånt, savner jeg allerede musikaliteten og drivet.

Der er vel ikke nogen der lige kender et sted hvor de fikser gamle Micromegaer for en 5-hund ...

\KOF
Til top Vis KOFS's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KOFS Besøg KOFS's Websted
 
McFrede
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Maj 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 564
Sendt: 19 Maj 2009 kl. 22:55 | IP-adresse registreret  

Dårlig kondensator? Af med låget og se hvad der er gået...



__________________
Roder med CMOY og lytter på JVC HA-RX700 mod JVC HA-RX900
The world needs to be taught a lesson... I'm the professor!
Til top Vis McFrede's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af McFrede Besøg McFrede's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes