| Sendt: 20 Maj 2009 kl. 16:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mojn,
Jeg står i den situation at konen allernådigst har givet mig lov til at lave et lille indkøb når vi skal flytte i vores nybyggede hus lige om lidt.
Jeg har fået 15.000kr at gøre godt med, og ville gerne se om det ikke var muligt at få noget nogenlunde anstændigt lyd for de penge. Her er der tale om 5.1(2) højtalere og en nogenlunde surround reciever.
Jeg ville gerne have noget surround til stuen (stue på 5x5m). Jeg vil gerne have nogle mindre højtalere med stor lyd.
Jeg skal bruge dem til film og Rock musik (VOLBEAT, Metallica, Eluveitie, Svatsot osv.)
Jeg har kigget en del på nogle forskellige s "færdige" sæt fra bl.a. Pioneer men det er ikke lige mig. Har kigget en del på KEF KHT 5005.2 som jeg egentligt godt kan li. Har desuden se mig en smule lun på noget harbosound - Er det til at have med at gøre?
Hvad angår reciever har jeg ikke så meget forstand på tingene men har fra mange folk hørt at Onkyo skulle være det hotte lidt for tiden. Var nu ellers også glad for min NAD742.
Jeg er på ingen måde hysterisk med lyden dog skal det helst ikke være noget Cervin Vega - Dem har jeg hørt i Hifiklubben og dem var jeg ikke begejstret for!
Håber der er nogle venlige mennesker som kan give mig en hånd
/Mvh
|