Tilbage til HIFI4ALL.DK 27. juni 2026 | 13:58   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Linn DS vs. iPod/Apple TV (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
MortenBruhn
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 Maj 2009
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 3
Sendt: 24 Maj 2009 kl. 16:50 | IP-adresse registreret  

Hej alle,

Med frygten for at blive til grin, stiller jeg dette spørgsmål!!!

Hvad er fordelen ved at købe en eks. Linn DS, fremfor bare at bruge en digital lydkilde så som iPod eller Apple TV.

Jeg har i forvejen en Linn Movie, og har lidt svært ved at se hvad deres eks. Majik DS kan give - Er det ikke bare et digitalt signal??
Og kommer resultatet ikke i fra selve musikfilen, som jeg har lagt ind på computeren??

... Ok, det blev mere end et spørgsmål - Håber alligevel I kan hjælpe :-)



__________________

Morten Bruhn
----------------------------------
Hvis det lyder bedre - Så er det bedre...
Til top Vis MortenBruhn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MortenBruhn Besøg MortenBruhn's Websted
 
harmonic
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 September 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 817
Sendt: 24 Maj 2009 kl. 17:16 | IP-adresse registreret  

Hej   det er ikke et dumt spørgsmål  men svaret er egentlig ret simpelt nemmeste er at læse dette igennem så vil du forstå det hele.

http://docs.linn.co.uk/wiki/index.php/DS_or_CD



__________________
Linn sonus faber og andet godt
Til top Vis harmonic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af harmonic
 
Raskolnikov
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 4606
Sendt: 24 Maj 2009 kl. 18:22 | IP-adresse registreret  

Ifølge High Fidelity skulle DS interfaced dog ikke være det bedste. Det er lidt synd for den DS jeg har hørt ( den helt store )
lød helt fantastisk.

__________________
Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
Til top Vis Raskolnikov's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Raskolnikov
 
harmonic
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 September 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 817
Sendt: 24 Maj 2009 kl. 18:34 | IP-adresse registreret  

Jeg vil sige at interface siden VAR  rigtigt dårlig , men altså med en nokia n800 og media player syntes jeg det var ret tæt på at være som slim produktern

Der er vist blevet lancered et nyt program til   appel iphone touch some sku være super bruger venligt, men den helt store opgradering af bruger fladen  kommer  når de lancere den nye styre system , ved ik helt hvornår det kommer men snart.



__________________
Linn sonus faber og andet godt
Til top Vis harmonic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af harmonic
 
MortenBruhn
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 Maj 2009
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 3
Sendt: 25 Maj 2009 kl. 02:21 | IP-adresse registreret  

Hej harmonic,

Tusind tak for det!!! Det hjalp

Nu er der vidst ikke andet for, end at komme ned i den lokale Scala Hifi med min Apple TV og få lavet en sammenligning.

Jeg overvejer at skifte min movie ud med Majik systemet nemlig, og hvis der også skal en Majik DS i det system bliver jeg sq da fattig

I forhold til iPhone interfacet er det vist bare at betale de 499,- og så få songbook - Den app ser ret lækker ud.. minder meget om Apples egen
remote til Apple TV...

Forresten lidt ærgerligt at Linn ikke gik hele vejen og tilbød support for film i deres DS produkter også, når nu ikke de tilbyder en blu-ray
afspiller...


__________________

Morten Bruhn
----------------------------------
Hvis det lyder bedre - Så er det bedre...
Til top Vis MortenBruhn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MortenBruhn Besøg MortenBruhn's Websted
 
David
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 06 Maj 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 968
Sendt: 25 Maj 2009 kl. 05:47 | IP-adresse registreret  

Glem Linn og køb noget apple - det er gennemarbejdet og fungerer.
Til top Vis David's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af David Besøg David's Websted
 
MortenBruhn
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 Maj 2009
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 3
Sendt: 25 Maj 2009 kl. 06:02 | IP-adresse registreret  

Jeg tror jeg har alt det Apple som der er at købe ;-)

iMac, iPod, iPhone, MacBook Pro, Apple TV, 2 stk Airport Express og en 1TB TimeCapsule...

Linn er indtil videre det bedste inden for højtaler og forstærker jeg har hørt, så derfor bliver jeg nysgerrig når de lancerer et sådant produkt..

Men du har ret mht til interface, og easy of use - Så er Apple da klart at foretrække!! Men en kombi er nok ikke helt dumt, hvis det er muligt...



__________________

Morten Bruhn
----------------------------------
Hvis det lyder bedre - Så er det bedre...
Til top Vis MortenBruhn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MortenBruhn Besøg MortenBruhn's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes