| Sendt: 27 Maj 2009 kl. 14:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Emnet på Nerds, gjorde mig opmærsom på programmet
NOACH, der efter sigende skulle eleminere crosstalk og forbedre stereoeffekten betragteligt.
Jeg har prøvet det - og det virker! Realistisk gengivelse eller ej er op til dig selv at vurdere -
men dette program virker altså efter hensigten og om ikke andet, kan det give dig en rigtig sjov
oplevelse.
... Og husk, at højttalerplaceringen er altafgørende for virkningen - de skal stå meget tæt!
Noach hjemmeside
|