Bruger siden: 04 Maj 2009 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 774
Sendt: 27 Maj 2009 kl. 22:45 | IP-adresse registreret
2500 har jeg set den til en gang, vil sige det er en ret god pris...
men det skulle vel ellers være en god forstærker? og hvad er forskellen egentlig på den og den nye C375BEE ? de leverer begge 2*150w og ser ellers meget ens ud...
Bruger siden: 23 September 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1575
Sendt: 28 Maj 2009 kl. 14:37 | IP-adresse registreret
Jeg synes NAD C372 lyder elendigt ift. andre forstærkere i prisklassen. Men den har meget power, så hvis den skal på et par Cerwin Vega er den et udmærket bud. :-)
Jeg har ikke hørt 375BEE, men den indeholder jo nok nogen elementer design af ham nordmanden Bjørn Erik Edvardsen (?) når den har fået klistret skiltet BEE på. Så vidt jeg ved behøves det nu ikke være nogen gennemgribende arbejde han har udført før de givet dette stempel.
Den er måske lidt bedre dimensioneret, men jeg kender ikke de præcise forskelle og vil derfor ikke udbrede mig om det.
Bruger siden: 23 September 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1575
Sendt: 28 Maj 2009 kl. 15:34 | IP-adresse registreret
mx jelle skrev:
Jeg har ingen CVer, men et par gamle jamo pro 200, som gerne skulle skiftes ud med noget DIY en gang
Kan du forklare, hvad du synes er dårligt ved den?
Hvilke andre forstærkere kan du da foreslå?
Den har helt sikkert meget kraft, men bassen synes jeg ikke er særligt defineret, og den er ikke i stand til at levere nok detaljer i toppen. Det er ikke en rigtig dårlig forstærker, men den er heller ikke rigtig god. I prisklassen er der federe alternativer:
Jeg ville gå efter en kineser. Evt. Cayin 153b, 252b eller en Classic 6.6. Hvis du gerne vil have meget kraft kunne en Rotel også være en mulighed.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum