| Sendt: 01 Juni 2009 kl. 15:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle sammen Jeg har tænkt mig at lave et delay-kredsløb til mine UcD400 HG modulers on/off funktion. I steddet for at genopfinde den dybe tallerken, gik jeg lige en tur på nettet og fandt de nedenstående tegninger. Der er tale om kredsløb 2. Dvs den i midten af af tegningerne. Mine spørgsmål er så følgende: Skal modstands værdien i regnestykket på tegningen, angives i 1k-ohm eller bare i ohm? Skal lyttens kapacitet angives i uF eller F? Jeg har prøvet at regne med de forskellige værdier, men jeg kan ikke med sikkerhed konkludere hvilke værdier, der skal anvendes i følge opfinderens intentioner. Sidst men ikke mindst, vil jeg meget gerne se anbefalinger fra jer, med hensyns til gode stedder at handle disse ting ind. Og hvis nogle skulle ligge inde med nogle af disse ting, er jeg meget interesseret. Så skriv endelig en PB til mig.  __________________ Dan R. Hansen
|