| Sendt: 24 Februar 2004 kl. 16:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er det min tur til at spørge alle eksperterne der er samlet her på dette forum (lige high-five til Hifi4all for at etablere sådan et supert forum for alle os nørder).
Mit nuværende papanlæg har et højt behov for udskiftning, så jeg har nu kigget (ikke hørt så meget) mig omkring, og har fattet interresse for aktive højtalere... ja faktisk var det Beolab 5 højtalerne der startede interessen. Imidlertid døde interessen da jeg så prisskiltet. Men, nu er de så kommet med den nye håndbold (Beolab 3), som nogenlunde kan sluges hvis man laver en langtidsplan. Da, jeg også har hørt at de kan tilsluttes ikke B&O udstyr så har jeg faktisk gået og overvejet at spare op til noget lignende:
Sony 32 CRT fjernsyn (jeg tror ikke på fladskærme endnu uanset typen)
Thule PR350B pre-amplifier and surround processor.
En DVD/DVD-A-/SACD afspiller (ingen præferencer endnu)
4 stk Beolab 3 (der bliver dog ikke råd til mere end 2 i første omgang)
1 stk Beolab 2 (subwoofer)
Nu, er det så at jeg vil spørge lidt om jeres mening, først og fremmest hvorvidt fravalget af en central forstærker ved valget af aktive højtalere er pengene værd.
Og sekundært, hvorvidt der er bedre aktive højtalere end Beolab 3 til pengene (eller færre penge, men som en gift mand er der nu også krav til udseendet/størrelsen af højtalerne)
Ordet er frit!
|