| Sendt: 14 Juni 2009 kl. 14:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej :)
Jeg er lidt ny inden for dette område, så i må lige bære over med mig..
Tænkte på om man kan opgradere sine SA 1550 højtalere til SA 1750, eller er det umuligt?
Her tænker jeg indmaden samt udseendet, så den bliver en nøjagtig 1750....
Har nemlig et par 1550, som jeg egentlig er glad for, men efter et lyt til 1750eren blev den ret interresant... Håber i kan hjælpe.
Mvh Stig
|