Bruger siden: 14 Juni 2009 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1
Sendt: 14 Juni 2009 kl. 16:08 | IP-adresse registreret
Hej hifi4all!
Køber snart nyt tv og har en 7-10k tilbage som jeg gerne vil have investeret i et anlæg af en art.
De ting jeg ligger mest vægt på er nok at lyden er god til afspilning af film. Har været inde og kigge på det her sæt: http://www.hifiklubben.dk/produkter/hoejttaler/systemer/argo n_7000_hoejttalersystem_51_system.htm Men er som sagt overhovedt ikke sikker på hvad der er godt og hvad der ikke er.
Beklager hvis det her er det forkerte sted at ligge den her tråd :)
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum