Bruger siden: 25 September 2008 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 460
Sendt: 16 Juni 2009 kl. 09:40 | IP-adresse registreret
Hej H4A
Ved i om der findes nogle sider på nettet hvor man kan købe færdigbygget klasse t forstærkere ? jeg tror ikke selv jeg ved nok til sådan et DIY projekt som jeg synes dukker frem hver gang jeg søger efter klasse t på google :)
Bruger siden: 31 Januar 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1974
Sendt: 17 Juni 2009 kl. 22:49 | IP-adresse registreret
Her en en forhandler der sælger klasse T forstærkere- http://bowa-hifi.dk/ Netop denne model har fået MANGE roser. Prøv at google lidt. Har desværre ikke nået at prøve sådan en, men den er da på ønskelisten
Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 9424
Sendt: 18 Juni 2009 kl. 11:41 | IP-adresse registreret
jala skrev:
jeg synes ikke umidelbart jeg blev meget klogere af det link :)
Der er nævnt tre forstærkere der bruger Class T teknik. Så er det bare at søge på google efter forhandler.
These use the same Tripath chip found in the Sonic T-amp, Bel Canto Evo 200.2, Audio Research 150.2 and the Carver Pro ZR1000. In fact, they are pretty much identical to the Carver Pro ZR1000 - which retails for $1099.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum