Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 23:19   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: SPAM PÅ CYBERTANIMENT FORUM (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
hifi allan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Februar 2004
Lokalitet: Sverige
Status: Offline
Sendt: 25 Februar 2004 kl. 15:32 | IP-adresse registreret  

De som är medlemar på Cybertaniment forum kanse har märkt en hel del SPAM- inlägg vad tyckte ni om mitt revans på cybertaniment fourm vist var det rolig.

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 25 Februar 2004 kl. 16:05 | IP-adresse registreret  

Det er selvfølgelig ikke fedt, når folk spaaammmmer et forum. Men på den anden side, så har jeg ikke ondt af folkene bag Cybertainment.

Det skyldes primært den propaganda-lignende kultur man forsøger at udøve på dette forum. Jeg har lavet en del indlæg... både positive og negative. Og mange gange har jeg skrevet og meddelt HIFI Klubben, når de har lavet nogle fejlagtige eller helt ukorrekte produktbeskrivelser og lign.

Jeg har også lavet et indlæg om, at der burde være billeder af produkternes indre. Dette skyldes, at HIFI Klubben på side 4 i Deres katalog fortæller, at de ville ønske at flere folk bad om at få lov at se indmaden i produkterne. Problemet er bare, at man ikke kan få lov til det hvis man vitterligt spørger i en af butikkerne. Og det forstår jeg godt... det vil være pisse irriterende for en ekspedient, der sikkert er uddannet i en tøjbutik, pludselig at skulle betjene en skruetrækker... Forslaget om, at man lavede fotos virkede derfor genial for mig. Det vile jo også gøre det letter at gennemskue, om de rosende ord i samtlige produktbeskrivelser holder... og HIFI Klubben siger jo selv, at de vil have at kunderne ved mest muligt om produkterne før en handel, så fejlkøb undgåes. Men det er åbenbart bare noget billigt salgsgas man lukker ud, for at tage røven på kunderne.

Problemet er nemlig, at hver eneste gang jeg har skrevet noget der er negativt, eller forslag der kunne gøre det letter at gennemskue produkterne, så er indlægget blevet slettet, og jeg blevet lukket uda af forumet, med den begrundelse, at jeg ikke har udfyldt personlige data korrekt.... Han har travlt ham admin på Cybertainment.

Er der i øvrigt ikke nogen der har undret sig over, at ALLE produkter man kan købe i HIFI Klubben er totale BEST BUY hele bundet... mens alle andre produkter i hele verden er noget rigtig skrammel... Altså iflg HIFI Klubben????????

Det sjove er bare, at der nogle gange er nogen af skrammel-producenterne, der pludselig begynder at blivet totale BEST BUY's... altså nor HIFI Klubben overtar forhandlingen.... Igen iflg HIFI Klubben.....

Det minder meget om propaganda.... gør det ikke???

Til top Vis Hurtig's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hurtig

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Sendt: 25 Februar 2004 kl. 16:10 | IP-adresse registreret  

hifi allan skrev:
De som är medlemar på Cybertaniment forum kanse har märkt en hel del SPAM- inlägg vad tyckte ni om mitt revans på cybertaniment fourm vist var det rolig.

Synes egentlig du burde rette din henvendelse til Cybertainment, og gøre dem opmærksom på problemet!

Kan ikke rigtig se, hvorfor sådanne skal diskuteres her???

Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes