| Forfatter |
|
AlexS Forum Bruger

Bruger siden: 10 November 2003 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 80
|
| Sendt: 25 Februar 2004 kl. 15:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej med jer..
Jeg har set på tilbuddet på H/K i fona, og har tænkt meget over at købe det.. Var lige derned i går, og så også JBL ATX60, og tænkte at jeg måske skulle købe dem også..
Alt i alt et system til 7000, hvilket jo ikke er så galt..
Lyder det ikke fair nok, eller findes der meget bedre højtalere til den billige pris (1000 kr stk).
Regner med at tage ned og høre dem en af dagene, men er mega noob, så de kan bilde mig meget l**t ind, og har ikke rigtig nogle erfaringer med højtalere til den pris, og om der findes noget der er meget bedre til de penge..
Hvad sys i ??
På forhånd tak.
Med venlig hilsen Alex
|
| Til top |
|
| |
Mcfly Forum Bruger

Bruger siden: 23 Oktober 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 117
|
| Sendt: 25 Februar 2004 kl. 16:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du skriver hvad tilbuddet består af, er det lidt lettere at svare på 
__________________ Mit Anlæg
|
| Til top |
|
| |
Live21 Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
| Sendt: 25 Februar 2004 kl. 18:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Går ud fra det er tilbudet på avr 3550 og dvd 21 til 4999,- hvilket må siges at være en rigtig god pris
atx 60 kender jeg ikke.. hvis det er Jbl northridge e 60 kan de nemt anbefales..
ville være et meget fornuftigt setup til de penge
|
| Til top |
|
| |
chrliv Forum Bruger

Bruger siden: 08 Oktober 2003
Status: Offline Indlæg: 517
|
| Sendt: 25 Februar 2004 kl. 18:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Buggi1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Februar 2004
Status: Offline Indlæg: 3
|
| Sendt: 25 Februar 2004 kl. 23:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er meget typisk et stort sted som Fona at sælge et Godt H/K stereoanlæg.Men hvad med et par gode højtalere,der matcher resten af anlægget?.Tilliden kan vokse ind i himlen,men jeg ville nu foretrække at handle et mindre sted,da de nok ville rådgive lidt bedre med en samlet løsning.
Mht Buggi.
|
| Til top |
|
| |
Azo^ Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 502
|
| Sendt: 26 Februar 2004 kl. 07:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så vidt jeg ved er det en af JBL's "billige" højttalere (Men det kan Ronin UDEN TVIVL svare på!  ) .. led evt. efter nogle brugte JBL'er hvis det skal være sådan nogen - der får du nok mere for pengene!
|
| Til top |
|
| |
Phat Simon Forum Bruger

Bruger siden: 28 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 383
|
| Sendt: 26 Februar 2004 kl. 08:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Azo^ skrev:
Så vidt jeg ved er det en af JBL's "billige" højttalere (Men det kan Ronin UDEN TVIVL svare på! ) .. led evt. efter nogle brugte JBL'er hvis det skal være sådan nogen - der får du nok mere for pengene!  |
|
|
Jeg må sige at være lidt enig med Azo^] - ville se hva jeg kunne finde brugt. Dine penges værdi bliver mangedoblet. Købte mine Dali 104 til det der minder om 750,- Det er ikke jordens sygeste højtt. men alle pengene værd Byttede en bærbar MD og 10 CD-R. MD'en havde jeg givet 700,- for hos en ven. Så find en alternativ måde at skaffe dig et par gode højtt. Det svarer sig helt sikkert.  __________________ The freaks come out at 9 - and its
20 to 10
|
| Til top |
|
| |
sorlar Forum Bruger

Bruger siden: 28 Juni 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 250
|
| Sendt: 26 Februar 2004 kl. 13:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du kan vist nok købe Kef højtaler inde i Fona, få sådan et par med og så er du godt kørende 
Sorlar __________________ MY TECHNICS
|
| Til top |
|
| |
Fournais Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 846
|
| Sendt: 26 Februar 2004 kl. 19:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fona sælger også KEF og Audiovector - køb hellere det! Det vil nok blive dyrere, men du vil ikke fortryde det. Ellers så kig brugtmarkedet efter i sømmene, du skal nok kunne finde et sæt højttalere til 2000 der er langt bedre end JBL'erne. Prøv www.dba.dk og hifi4all's brugthandel. __________________ "If music is the fruit of love, give me access."
William H. Shakespeare.
Mit stereo
|
| Til top |
|
| |