| Sendt: 08 Juli 2009 kl. 22:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej. Bemærk: I dette indlæg bliver der anvendt musiker "fagudtryk". Jeg er lidt mistænksom, jeg bruger et gammelt Nokia anlæg med radio, båndoptager og phono i et. Sagen er at jeg selv spiller musik, og lige for få minutter siden tog jeg min guitar op for at spille med på en sang på en af mine plader. Det sære var at guitaren burde stemme i "standard tuning" eftersom jeg spillede samme nummer i dag, med min en mp3 fil. Men da jeg spillede med pladen var det hele pludselig blev rykket en halv tone op, og jeg har også en fornemmelse af at pladespilleren spiller hurtigere end den måske skulle (er det muligt?).  Alt hjælp er velkommen På forhånd tak. //Mads Yde
__________________ Jeg har engang spist en gaffel, det gjorde ondt.
Det var en ubehagelig oplevelse.
|