| Sendt: 13 Juli 2009 kl. 13:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis det primært er film du ser i stuen, vil jeg vælge a opgradere størrelsen der. Jeg sidder selv med 37" på ca. 3.5 meters afstand - det er fint til alm. tv, men til film ser jeg på 90" lærred med projektor - på samme afstand. DET er filmoplevelse - men skidt til tv, da det er besværligt og dyrt pr. time. Samsung - dejlige tvér som er til at komme i nærheden af for almindelige menneskepenge. Skal du afspille Bluray eller andet HD-materiale på det? - eller hvad. Det kommer an på hvilken model der er "nødvendig" eller man har råd til. Vil sige, at det faktisk er med dårlige signaler (antenne, kabel etc - ikke i HD) at der stilles størst krav til store tvér - da en dårlig opskalering til et HD-panel i stor størrelse kan se ganske grimt ud. (Her synes jeg ofte Philips er gode - de har længe været gode til opskalering af SD-signaler samt aspect-ratio-konvertering.. men jeg ved godt der ikke er mange her på Hifi4all der kan lide Philips..men efter en tur i servicemenuen og en gang farvekalibrering er jeg altså glad for mit..  ) SÅ.. det gamle ind i soveværelset, og et nyt stort TV ind i stuen. De sidste par tusinde giver dig jo det bedste (største) tv i stuen, og et mere end godtnok tv i soveværelset. Blot mit forslag. Mvh. Offcourse
__________________ If it´s lame - i´m not to blame
|