| Sendt: 14 Juli 2009 kl. 19:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey..
Jeg overvejer lidt at invistere i en Pladeafspiller, altså Vinyl, syntes det er lidt cool / og oldschool , og har jo også fået sin nye ungdom, hvis man kan bruge det udtryk.
Men er lidt på bare bund, ang. mærker osv.
Har en Onkyo TX- SR606 og et KEF 2005.2 surround sæt (Som nok også bliver opgraderet med et par gode gulv - stereo højtalere.
Onkyoen har ikke phono udgang, så har læst mig til, at jeg skal have en lille Riaa omfordeler ting imellem afspilleren og recieveren.
Hmm, vil nok give omkring 3000.- for det hele, altså pladeafspiller/Riaa forstærker.
Nogen der har lidt inputs, vil også gerne købe brugt, der er i hvert fald en del på dba.dk 
|