Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2026 | 08:58   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Cdafspiller er ved at planlægge TOT ? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
pauseklovn
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Maj 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 20 Juli 2009 kl. 21:59 | IP-adresse registreret  

Hej

Min cdafspiller THULE CD100 lukker ned når den ikke har været ibrug i nogle minutter.

Her idag faldt jeg i søvn under musikaflytning. Og da jeg vågnede kunne jeg høre lyd fra højtallerene og gennem udelukkelse metoden er det CD, som sender noget ud ( lyder som at gå gennem nedfaldet blade om vinteren i en skov)

Når jeg spiller musik ingen problemer

Nogen her på HIFI4ALL som har oplevet ligende og hvad endte det med ?
brand? dårlige nerver? salg? kortslutning af hele anlæg?

MVH JAN
Til top Vis pauseklovn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pauseklovn

Svend88
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske

Bruger siden: 14 December 2008
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 20 Juli 2009 kl. 22:24 | IP-adresse registreret  

Det lyder som noget et værksted kan bruge TIMER på uden nødvendigvis at finde løsningen. Købte en Creek OBH 21 SE hos Tape Connection som opførte sig dybt underligt hos mig og ikke hos TP, bare ta' et hurtigt kig på min  tråd fra dengang http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=70374&K W=Svend88 

Det endte med at jeg fik den byttet til en OBH 21 "standard" model og der har ikke været noget med den. Tror sgu bare din Thule er blevet mærklig og medmindre du kan finde en HIFI guru, så vil du nok løbe panden mod en mur på det såkaldt "autoriserede" værksted hos  den forhandler hvor du har købt den. Spil til den dør, køb en ny.

Til top Vis Svend88's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend88

pauseklovn
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Maj 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 20 Juli 2009 kl. 22:32 | IP-adresse registreret  

Hej SVEND

Sjovt nok har jeg også e Creek obh m sta/strøm ( 1 udgang)

Den spiller vildt højt, når jeg høre gennem hovedtelefoner, men har aldrig oplevet problemer.

Men tak for råd, den (thule) skal sku bare virke, for el-break down er ikke noget jeg selv kan lave.

MVH JAN

Til top Vis pauseklovn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pauseklovn

Svend88
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske

Bruger siden: 14 December 2008
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 21 Juli 2009 kl. 13:12 | IP-adresse registreret  

Nej, der er sgu tricky med den slags. De prøvede at lave den Creek SE jeg havde problemer med ved at skifte nogle printplader ud, da jeg fik den igen, var det bare blevet værre. Så var det jeg tog ind i TP og forslog dem at jeg bare beholdte den jeg havde lånt med hjem og som jo virkede og stadig virker uden problemer. Nogen gange sker der bare nogle underlige ting i de apperarter som ingen kan finde ud af hvad er og så er det man bliver nødt til at gøre op med sig selv om det er besværet og pengene værd at prøve at få det fikset. Hvis nu din Thule kan køre et år el. mere endnu og du kan leve med dens lille særhed, så er der tid til at spare op til en anden CD afspiller.
Til top Vis Svend88's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend88

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes