| Sendt: 27 Juli 2009 kl. 14:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
jeg vil nu begynde at sammensætte en biograf efter jeg har set rigtig mange på det her forum der har utrolige flotte og super fede biografer, jeg er helt ny inden for dette da jeg mest har hørt musik førhen, mine planer er at få anskaffet projekter + lærred, center, baghøjtaler, sub, og selvfølgelig surround receiver. men ved ikke helt hvor jeg skal starte, så derfor vil jeg meget gerne havde hjælp til hvor det som regel er godt at starte, nogle produkter der skal ses/lyttes, og alt det hjælp som i har løst til at bidrage med, håber på at kunne bygge noget op som bare er halvt så flot som noget af der her inde. vil så lige fortælle kort hvad jeg har at gøre godt med nu, jeg har et 16 kvm. værelse da jeg stadig bor hjemme, mit mål er at rykke bioén med når jeg forhåbeligt snart flytter, jeg har så en vincent effekt blok et sæt dali 850, som jeg helst ser indgår i den bio jeg håber opstår 
håber på en masse hjælp så jeg har en masse ting og se på, mit budget er ikke overdrevet, men vil ikke havde jeggår ud og køber noget nu også om 6 måneder skal havde noget nyt, 
|