| Forfatter |
|
kasper-n Forum Bruger

Bruger siden: 09 Marts 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 121
|
| Sendt: 05 August 2009 kl. 16:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg skal ud og anskaffe mig en sub til mit B & W surround system som består af 2x dm684, 2x dm685, 1x htm62. Da anlægget både skal kunne spille musik og film har jeg set lidt på en SVS SB-12, da den også er mere anonym og billigere end de andre modeller, hvilket nok også passer fint til mit sæt.
Jeg vil høre om SB-12 kan levere varen eller jeg skal ud og se på en helt anden sub. Prismæssigt går jeg ikke meget højere end de 6,5k.
|
| Til top |
|
| |
l´Blundt Udelukket fra forum

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 905
|
| Sendt: 05 August 2009 kl. 16:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis ikke det skal være en lille nuttet sub og du har lidt tid inden du skal handle kan du prøve at kigge på Elemental Design. Der skulle komme en forhandler for EU, eller noget, i Norge inden for de næste par måneder. Måske de kan slå SvS af pinden, alt efter hvad priserne bliver. Ellers kan du også kigge på Rythmik Audio. Mvh. l´Blundt
|
| Til top |
|
| |
mcfh Forum Bruger

Bruger siden: 27 Oktober 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 30
|
| Sendt: 05 August 2009 kl. 17:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg havde en gang en 12" cv sub. Efter at jeg invisterede i en SB-12, er CV'en blevet degraderet til en aktiv bas højttaler.
SB-12 lever fuldt op til mine forventninger af en sub i den størrelse. Har hørt (følt) toner på den, jeg ikke havde hørt før. Uden nogen former for støj. Spiller i et rum på 25 m2.
Synes enheden fra Rythmik audio ligner den SVS bruger utroligt meget. __________________ Hvis du ikke tror på hvad jeg siger. Finder jeg bare på noget nyt.
|
| Til top |
|
| |
Claus_DK Forum Bruger

Bruger siden: 29 April 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 610
|
| Sendt: 05 August 2009 kl. 17:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
kasper-n skrev:
|
Jeg skal ud og anskaffe mig en sub til mit B & W surround system som består af 2x dm684, 2x dm685, 1x htm62. Da anlægget både skal kunne spille musik og film har jeg set lidt på en SVS SB-12, da den også er mere anonym og billigere end de andre modeller, hvilket nok også passer fint til mit sæt.
Jeg vil høre om SB-12 kan levere varen eller jeg skal ud og se på en helt anden sub. Prismæssigt går jeg ikke meget højere end de 6,5k.
|
|
|
Fin sub, løb og køb!
Den har også en single band PEQ så du kan fjerne det værste peak. __________________
|
| Til top |
|
| |
Doppler Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 54
|
| Sendt: 05 August 2009 kl. 21:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
L'Blundt:
Var lige inde og lurre lidt på den store model fra Elemental Design... Er du tosset den ser jo for vild ud Selvom der skulle komme told på er det jo lidt af et røverkøb! 1300 ICEpower watt RMS !? 2x 18tommer og en frekvens gang der starter på 15 Hz! Vi må da håbe der kommer en forhandler inden for EU snart... Tror forsendelses prisen på lige under 180kg sub (Har jeg regnet rigtig?) er pebret også selvom den kun skulle sendet fra Norge
( http://www.edesignaudio.com/product_info.php?t=2&product s_id=606)
|
| Til top |
|
| |
kasper-n Forum Bruger

Bruger siden: 09 Marts 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 121
|
| Sendt: 06 August 2009 kl. 22:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tror sgu valget falder på SVS subben, men hvis der kommer en forhandler i nærheden vil jeg da se nærmere på en 12" elemental design sub, da jeg tror deres store modeller er overkill selvom de virker billige.
|
| Til top |
|
| |
l´Blundt Udelukket fra forum

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 905
|
| Sendt: 07 August 2009 kl. 10:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Doppler: A7-900 har en fragtvægt på de 180kg ja. Ikke en man sådan lige slæber op af trapperne til bioén. Men det skal så også være den bedste sub der kan købes for tiden. Desværre kommer den til at koster 23k godt og vel når der kommer en importør. Kasper-N: SvS går du helt sikkert heller ikke galt i byen med. Selv havde jeg nok prøvet at kigge på en af deres 18" subs, bare for at have en 18" sub du ved  Men nu har jeg også leget med SvS et par år. Du kan holde lidt øje med hvad der sker med ED og en nordisk importør HER. Mvh. l´Blundt
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 07 August 2009 kl. 12:27 | IP-adresse registreret
|
|
|