Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. juni 2026 | 00:02   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Nogen der kender noget til Canton GLE? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
ziphnor
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 August 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 06 August 2009 kl. 20:21 | IP-adresse registreret  

Jeg prøver at finde nogle rigtig flade satellit højtalere til et 5.1 surround system (center højtaleren behøves ikke være flad da den kan stå i tv møbelet).

Kravet er max. 10cm dyb, helst min. ca. 30cm i højden og ok til både film og musik.

Canton GLE 410 (9cm dyb) har umiddelbart  fanget min interesse. Mit håb var at 4x GLE 410 plus en GLE 455 (og selvfølgelig en sub) kunne være et godt 5.1 system til prisen.

Jeg har dog ikke kunnet finde ret meget information omkring dem.  Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre om nogen ved noget mere om Cantons kvalitet generelt, og evt. specifikt om GLE serien, samt om 410 egner sig som de fire satellit højtalere i et surround system.

Har også kigget lidt på HarboSAT10 (8cm dyb), men spekulerede i om det måske kunne betale sig at købe noget lidt dyrere. Størrelses mæssigt er de dog fine.

Til top Vis ziphnor's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ziphnor

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes