Bruger siden: 26 Maj 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 472
Sendt: 15 August 2009 kl. 11:41 | IP-adresse registreret
Jeg har anskaffet mig en Denon DVD-2900, som også kan afspille SACD og DVD audio?. Findes der nogle af nævnte indspilninger på Highfidelity's reference-CD'er, hvis ja, oplys mig gerne om hvilke CD'er de findes på.
Kenneth_P Branchemedlem Anmelder i Fidelity og på nomono.dk
Bruger siden: 03 Maj 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 324
Sendt: 15 August 2009 kl. 11:45 | IP-adresse registreret
beta skrev:
Jeg har anskaffet mig en Denon DVD-2900, som også kan afspille SACD og DVD audio?. Findes der nogle af nævnte indspilninger på Highfidelity's reference-CD'er, hvis ja, oplys mig gerne om hvilke CD'er de findes på.
Med venlig hilsen
DVD-Audio, SACD og CD er tre helt forskellige medier, så der ligger hverken DVD-Audio- eller SACD-spor på HF's reference CD'er, da de - som navnet antyder - kun er almindelige CD'er.
Bruger siden: 26 Maj 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 472
Sendt: 15 August 2009 kl. 12:09 | IP-adresse registreret
Kenneth_P skrev:
beta skrev:
Med venlig hilsen
DVD-Audio, SACD og CD er tre helt forskellige medier, så der ligger hverken DVD-Audio- eller SACD-spor på HF's reference CD'er, da de - som navnet antyder - kun er almindelige CD'er.
Tak for svaret. Ja, det kunne jeg jo have sagt mig selv.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum