ZaiFeR skrev:
|
Er der nogle der har et lytte rum med flise gulv vil jeg da meget gerne høre deres mening.
|
|
|
Hej,
Jeg er "belastet" med 30m2 klinker i min stue, hvor jeg har mit anlæg. Jeg kan ikke understrege nok at det, som også nævnt af andre, er rum resonancerne der er "skurkene" i spillet. Jeg har dog et lidt atypisk rum, ved det, at jeg har skrå loft mod 4m og nedad igen mod bagvæg. Jeg spiller på den lange side af rummet (6.2m lang x 4.7m bred).
Efterklangsmæssigt synes jeg at rummet er relativ fint, måske grundet den store højde. Jeg benytter en speaker management delefilter til at "redde" mig ud af rumresonancerne under 466Hz.
Der er enkelte småtæpper (konens hygge) og ikke voldsomt møbleret, men alt alt er det et meget dynamisk rum, og hifi besøgende har nævnt at de ikke opfatter rummet som decideret hårdt.
Men jeg tør ikke sige hvorledes det vil opføre sig i et relativt lavt rum (mine vægge er iøvrigt også træskelet så de er også "levende"). Jeg er s.u bange for at du måske må ty til elektronisk rum kontrol men det virker også 
Hilsen Flemming
Hey din herlige tilgang til PA sagerne ka' jeg godt lide, nice mid horn 
Hvordan lød det så ?
|