| Forfatter |
|
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
| Sendt: 25 August 2009 kl. 20:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Er der en venlig sjæl her på forum i Ålborg-omegnen som spiller på, eller ligger inde med, en forstærker som spiller dejlig varmt, fyldigt og musikalsk, såsom Holfi eller noget rør, som er villig til at kigge forbi mig med den, så jeg kan få en lytter.
Grunden er at jeg mangler noget fylde i min lyd herhjemme. Jeg håber at en ny forstærker kan klare det, og vil gerne prøve at se om det er nok.
Jeg vil selvfølgelig byde på lidt guf under lytningen og du får nok også et par gode flasker rødvin med hjem under armen __________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 25 August 2009 kl. 20:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hva satan thue, vil du ha ny effekt 
med hensyn til dit lille besøg hos mig, så må jeg udskyde det til jeg kommer hjem fra USA 
__________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
thuekay Forum Bruger

|
| Sendt: 25 August 2009 kl. 20:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
|
Hva satan thue, vil du ha ny effekt 
med hensyn til dit lille besøg hos mig, så må jeg udskyde det til jeg kommer hjem fra USA 
|
|
|
Haha. Jae. Der skal ske noget herhjemme. Håber en ny forstærker kan klare jobbet.
Mangler lidt "glød, "sjæl" osv og fylde i stemmer __________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 25 August 2009 kl. 20:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad er dit budget?
__________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
thuekay Forum Bruger

|
| Sendt: 25 August 2009 kl. 20:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kommer an på hvor godt den spiller. Men det er ikke så højt desværre.
Ca 10k. give or take __________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |
TruthSpinner Udelukket fra forum

Bruger siden: 27 Juli 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 875
|
| Sendt: 25 August 2009 kl. 20:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvilke højttalere er der tale om?
|
| Til top |
|
| |
thuekay Forum Bruger

|
| Sendt: 25 August 2009 kl. 20:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
TruthSpinner skrev:
| Hvilke højttalere er der tale om? |
|
|
Det er Amphion Prio 520.
Kan ses under min underskrift. Spiller pt. på Densen og IcePower __________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |
Medlem Udelukket fra forum

Bruger siden: 03 August 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 2084
|
| Sendt: 25 August 2009 kl. 20:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
thuekay skrev:
TruthSpinner skrev:
|
|
Det er Amphion Prio 520.
Kan ses under min underskrift. Spiller pt. på Densen og IcePower
|
|
|
Hvad er det for noget ICE?
|
| Til top |
|
| |
thuekay Forum Bruger

|
| Sendt: 25 August 2009 kl. 23:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Medlem skrev:
thuekay skrev:
TruthSpinner skrev:
|
|
Det er Amphion Prio 520.
Kan ses under min underskrift. Spiller pt. på Densen og IcePower
|
|
|
Hvad er det for noget ICE?
|
|
|
Acoustic Reality. eAr 202 __________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |
john pedersen Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 2500
|
| Sendt: 26 August 2009 kl. 13:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej thuekay
jeg troede din forstærker havde det hele...det var sgu ærgeligt er lige kommet hjem deroppe fra...er lige kommet hjem fra sommerhus ferie.... det skulle jeg ha vist for så havde jeg tage et par forstærkere med.... var kun ca 40 km fra ålborg 
mvh john
|
| Til top |
|
| |
thuekay Forum Bruger

|
| Sendt: 26 August 2009 kl. 19:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
|
hej thuekay
jeg troede din forstærker havde det hele...det var sgu ærgeligt er lige kommet hjem deroppe fra...er lige kommet hjem fra sommerhus ferie.... det skulle jeg ha vist for så havde jeg tage et par forstærkere med.... var kun ca 40 km fra ålborg 
mvh john
|
|
|
Det var ærgeligt John. Ville ellers gerne have prøvet din rør-bandit
Du må sige til næste gang.
Min amp har også næsten det hele. Drive, kræfter, bas-kontrol osv. Men jeg mangler bare lidt "hygge" / varme i stemmerne Kender du vel godt lidt fra dine egne Amphion. De er super neutrale. Er jo ikke meget for at gå af med dem __________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 26 August 2009 kl. 19:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja det synes jeg da thuekay...det skulle du lige ha skrevet et par dage før for så have da lavet en aftale...
jo det med hygge og stemning kender jeg godt fra min rør børge og det er rigtig fedt hvis man høre lidt leonard cohen eller blød jazz eller noget i den stil... men mangler lidt hvis det skal være lidt vildere... derfor købte jeg den anden forstærker....
jeg håber jo på at det bliver lidt mere hyggeligt og romantisk på mandag når jeg skal prøve et par originale shell type j...så det bliver spændende...
mvh
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 26 August 2009 kl. 20:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
thuekay skrev:
john pedersen skrev:
|
hej thuekay
mvh john
|
|
|
Min amp har også næsten det hele. Drive, kræfter, bas-kontrol osv. Men jeg mangler bare lidt "hygge" / varme i stemmerne Kender du vel godt lidt fra dine egne Amphion. De er super neutrale. Er jo ikke meget for at gå af med dem
|
|
|
Så ville jeg helt klart prøve en Rogue Cronus, med gode rør. Så tror jeg at du får det du gerne vil have... MUSIK med sjæl (For med al respekt, det kommer der aldrig i det gamle ICE...)
http://www.6moons.com/audioreviews/rogue5/cronus.html
|
| Til top |
|
| |
thuekay Forum Bruger

|
| Sendt: 26 August 2009 kl. 21:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Medlem skrev:
thuekay skrev:
john pedersen skrev:
|
hej thuekay
mvh john
|
|
|
Min amp har også næsten det hele. Drive, kræfter, bas-kontrol osv. Men jeg mangler bare lidt "hygge" / varme i stemmerne Kender du vel godt lidt fra dine egne Amphion. De er super neutrale. Er jo ikke meget for at gå af med dem
|
|
|
Så ville jeg helt klart prøve en Rogue Cronus, med gode rør. Så tror jeg at du får det du gerne vil have... MUSIK med sjæl (For med al respekt, det kommer der aldrig i det gamle ICE...)
|
|
|
Haha. Nej, men den har kontrol
Har haft et godt øje efter den et stykke tid efterhånden.
Mangler bare en lytter. Kunne være jeg skal høre Jensen en af dagene.
Nogen i Aalborg som har en Cronus som giver en lytter  __________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |
thuekay Forum Bruger

|
| Sendt: 26 August 2009 kl. 21:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
|
ja det synes jeg da thuekay...det skulle du lige ha skrevet et par dage før for så have da lavet en aftale...
jo det med hygge og stemning kender jeg godt fra min rør børge og det er rigtig fedt hvis man høre lidt leonard cohen eller blød jazz eller noget i den stil... men mangler lidt hvis det skal være lidt vildere... derfor købte jeg den anden forstærker....
jeg håber jo på at det bliver lidt mere hyggeligt og romantisk på mandag når jeg skal prøve et par originale shell type j...så det bliver spændende...
mvh
|
|
|
Har aldrig hørt sådan nogle Snell. Men har hørt at det er meget svært at komme til lyttetræthed på sådan nogle fætre.
Skal du have 2 sæt højttalere der hjemme, eller er det ren nysgerrighed __________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 26 August 2009 kl. 21:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
thuekay skrev:
Medlem skrev:
thuekay skrev:
john pedersen skrev:
|
hej thuekay
mvh john
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nogen i Aalborg som har en Cronus som giver en lytter 
|
|
|
Ham her er fra Jylland, han har et skodeksemplar => http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=69008&P N=1
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 26 August 2009 kl. 21:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
det er meningen at jeg skal have begge set... ihvertfald i første omgang...det kunne jo være sjovt at lege med... tror ikke jeg kan få mig selv til at sælge mine amphion men man ved selvfølgelig aldrig.... men har jo 2 forstærker så det skal jo udnyttes når jeg nu gerne må  ....men nu må vi se om det bliver godt.....
|
| Til top |
|
| |
thuekay Forum Bruger

|
| Sendt: 26 August 2009 kl. 21:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Medlem skrev:
thuekay skrev:
Medlem skrev:
thuekay skrev:
john pedersen skrev:
|
hej thuekay
mvh john
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nogen i Aalborg som har en Cronus som giver en lytter 
|
|
|
Ham her er fra Jylland, han har et skodeksemplar => http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=69008&P N=1
|
|
|
Skodeksemplar  __________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |
thuekay Forum Bruger

|
| Sendt: 26 August 2009 kl. 21:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
det er meningen at jeg skal have begge set... ihvertfald i første omgang...det kunne jo være sjovt at lege med... tror ikke jeg kan få mig selv til at sælge mine amphion men man ved selvfølgelig aldrig.... men har jo 2 forstærker så det skal jo udnyttes når jeg nu gerne må ....men nu må vi se om det bliver godt..... |
|
|
Din kone er sku ret sød ved dig, John  __________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 26 August 2009 kl. 21:33 | IP-adresse registreret