Der skal ikke herske tvivl om , at det er en rigtig fin - og herlig god gammel forstærker, som du dér har lånt 
Den ser tilmed ud til at være i god stand - rent kosmetisk og kan med en god gang omsorg og teknisk snilde bringes til at fungere 100 % - og med en god fremtid for sig.
Da den desuden har affektionsværdi for dig, er jeg ikke i tvivl om , hvad jeg selv ville gøre i den situation - nemlig at regøre den totalt. Evt. skille den ad og komme ind i alle små gemmesteder for snavs og støv osv.
Desuden ville jeg, som du også selv har været i gang med allerede - gennemgribende rense alle potentiometre og kontakter. (potentiometre = rensespray med smøremiddel og kontakter trykknapper = uden smøremiddel)) Mange kontakter skal også have turen, da de kan skabe mange mærkelige unoder i et apparat, når de er snavsede.
Dernæst ville jeg gennegå den totalt elektrisk - checke, om der skulle være lodninger, som trænger til lidt opmærksomhed og evt. udskifte de kondensatorer og andre komponenter, som trænger - både i forforstærker delen og i slutforstærkerdelen.
Til sidst ville jeg lade den tune op (servicemanual) - så den måler og er indstillet perfekt - og deretfer prøvekøre den i nogle timer og sætte den i drift med et smil på læben!
Det er ikke sikkert, at de store elektrolytkondensatorer trænger alvorligt til udskiftning - det er ofte de små, der sidder rundt omkring, som trænger.
Jeg ville, hvis ikke du selv kan læse dig frem til den slags ting på nettet - alliere mig med en rigtig god og troværdig tekniker, som ved, hvad han har med at gøre -
Jeg kan se, at der har været tabt noget væske (øl??
) ned i forstærkeren på et tidspunkt - det skal selvfølgelig tages af, så det ser ordentligt ud - også under hjelmen.
Med håb om at du får et vellykket bevaringsprojekt ud af det!
Vh
Freddy