Hej
Jeg leder efter en letdreven højtaler til en pris der helst ikke overstiger 25.000 for et sæt, omend jeg dog nok kan gå lidt højere op om nødvendigt.
Højtaleren vil blive sat sammen med et "livsstilsanlæg" a la Aura Note eller Naimunity.
Jeg har været ude og lytte på lidt forskelligt allerede uden dog hidtil at have fundet noget jeg har kunnet falde i svime over. De næste højtalere på min liste jeg gerne vil teste er Amphion Argon 3 L, ATC SCM 40, og System Audio Mantra 60 - højtalere som jeg imidlertid endnu ikke har fundet ud af om overhovedet kan drives tilfredsstillende af Aura Note eller NaimUniti...
Det bør dog nok også tilføjes at mit lytterum er noget nær et akustisk mareridt:
L-formet stue på ca. 20 kvadratmeter hvor toppen af L'et er der hvor man kommer ind gennem en trædør (med en stor glasrude) som er placeret på den længste væg. Hvis man forestiller sig at man skrev L'et på et stykke papir, og man starter oppefra, så udgøres dets slutpunkt, altså der hvor L'et ender og man er lige ved at skulle skrive det næste bogstav, af et stort vinduesparti og endnu en dør ind til et mindre rum. Her er et (indrømmet: højst amatøragtigt) forsøg på at "tegne" stuen:
-----------o-I
I <-ht I
I   ; ; I
I ---------I
I I
I o
-oo-
"I"/"-": væg
"o": dør
"oo": vinduesparti
"ht": højtalernes placering (helst så tæt på væggene som muligt)
Stuens møblement består, foruden sofa, sofabord og spisebord, af bogreoler med glasdøre og hundredvis af bøger, og gulvet er laminat (eller hvad det nu hedder, det der vist nok skal ligne paketgulv men ikke er det) og, i hvert fald indtil videre, uden gulvtæppe.
Højtalerne skal placeres således at de spiller i retning af den "øverste" dør, hvorved den ene højtaler vil komme til at stå i et hjørne og den anden noget mere frit, på hver sin side af det ene bogreolsystem, og med anlægget i midten under tv-et.
Jeg har igennem længere tid forsøgt at finde højtalere der kan passe ind i de nævnte rammer og begrænsninger, men det forekommer mig godt nok ikke let, så jeg vil være overordentlig taknemmelig for al den råd og vejledning jeg kan få. 
PS. Beklager semikolonnet i min tegning, men uanset hvad jeg har gjort har det ikke været mig muligt at få det til at forsvinde.