| Forfatter |
|
49844984 Forum Bruger

Bruger siden: 06 September 2009 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 3
|
| Sendt: 06 September 2009 kl. 20:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle..
leder efter et par gode høretelefoner der er isolerer udefrakommende støj da jeg arbejder på en larmende fabrik.. prislejet er ca 1000-1500, hører mest hip hop.. (det er høretelefoner ala høreværn jeg leder efter) håber i kan hjælpe mig, tak :)
|
| Til top |
|
| |
Totoronto Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 436
|
| Sendt: 06 September 2009 kl. 21:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
På en larmende fabrik nytter de fleste lukkede hifi-hovedtelefoner ikke ret meget. De er nemlig ikke så lukkede som et par høreværn. Men der findes da høreværn med stereo-radio, og et par in-ears i kombination med høreværn, var vel også en idé.
|
| Til top |
|
| |
49844984 Forum Bruger

Bruger siden: 06 September 2009 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 3
|
| Sendt: 06 September 2009 kl. 21:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tænker på fx en dj der står et meget støjende sted, de må da lukke udefrakommende lyd ude ?
|
| Til top |
|
| |
techtrino Forum Bruger


Bruger siden: 19 Juni 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2515
|
| Sendt: 06 September 2009 kl. 21:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Velkommen til  Som Toronto siger så isolerer høretelefoner ikke så godt som høreværn, men du kan snyde lidt. Jeg har selv brug etymotic er4s på fabrik og de isolerer super godt, men isolationen kan forbedres hvis du tgaer et par høreværn udenpå, som en eks Claus gør herinde
|
| Til top |
|
| |
Svend88 Lukket konto

Lukket efter eget ønske
Bruger siden: 14 December 2008 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 491
|
| Sendt: 06 September 2009 kl. 22:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
techtrino Forum Bruger


Bruger siden: 19 Juni 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2515
|
| Sendt: 06 September 2009 kl. 22:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja de ser ud til at være beregnet til formålet, men lydne er nok ikke så god  Hvilken type fabrik står du i? Er det samlebånds arbejde eller er det noget hvor folk også skal kunne få fat i dig?
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger


Bruger siden: 16 Maj 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1852
|
| Sendt: 06 September 2009 kl. 23:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du skal da bare have sådan nogle her LINKSpiller super og isolere rigtigt godt og som Jesper siger så bruger jeg alm. høreværn ovenpå hvis der er rigtigt meget støj, men så kan en F16 jager også lande på mit tag uden jeg hører det. Mit sæt er et par q-JAYS og så har jeg fået lavet formstøbte propper til dem, de virker også rigtigt godt med skumpropper. I alt ca 2200 spir, men så får du også et super høreværn, som efter en smule tilvænning overhovedet ikke mærkes, samtidigt er de lavet af et materiale som lader frekvensområdet der svarer til stemmer trænge en smule igennem, så kan man nøjes med at slukke musikken, hvis nogle forstyrrende elementer vil tale med dig.. Hvis dit firma er et som vil give dig et formstøbt høreværn, så ligger sådan en løsning lige til højrebenet. Der er heller ikke noget problem at kombinere alm. earbuds med høreværn, det er dog en smule besværligt og lyden er heller ikke helt så god..
|
| Til top |
|
| |
Thomas Geil Forum Bruger


Bruger siden: 27 Februar 2009 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 332
|
| Sendt: 07 September 2009 kl. 01:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Du
Jeg bruger selv earplugs med høreværn udenover på job og det giver en rigtig god lyd. Desværre er det vild træls at skulle ha
af og på hver gang der skal føres en alm samtale. Sys mit Peltor hørerværn med fm radio er rigtig godt både lydkvalitet og
støjdæmpning. Jeg har set en ny model med digital tuner og mp3 indgang, klart en model jeg skifter til inden længe.
Peltor med mp3 og digital tuner
Det skal lige siges at jeg ikke kender butikken, men sys da prisen er rimelig.
Mvh Thomas
|
| Til top |
|
| |
Asklepios Forum Bruger


Bruger siden: 02 April 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 611
|
| Sendt: 07 September 2009 kl. 01:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Claus-dk skrev:
Du skal da bare have sådan nogle her
LINK
Spiller super og isolere rigtigt godt og som Jesper siger så bruger jeg alm. høreværn ovenpå hvis der er rigtigt meget støj, men så kan en F16 jager også lande på mit tag uden jeg hører det.
Mit sæt er et par q-JAYS og så har jeg fået lavet formstøbte propper til dem, de virker også rigtigt godt med skumpropper. I alt ca 2200 spir, men så får du også et super høreværn, som efter en smule tilvænning overhovedet ikke mærkes, samtidigt er de lavet af et materiale som lader frekvensområdet der svarer til stemmer trænge en smule igennem, så kan man nøjes med at slukke musikken, hvis nogle forstyrrende elementer vil tale med dig..
Hvis dit firma er et som vil give dig et formstøbt høreværn, så ligger sådan en løsning lige til højrebenet.
Der er heller ikke noget problem at kombinere alm. earbuds med høreværn, det er dog en smule besværligt og lyden er heller ikke helt så god..
|
|
|
Sorry for OT men hvor har du fået dem lavet Claus? OVervejer at få lavet et par til mine Etys...  __________________ Mange hilsener
Simon
B&O, ProAc, Rega & Sonos
Atlas
|
| Til top |
|
| |
degofedal Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 266
|
| Sendt: 07 September 2009 kl. 09:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
49844984 skrev:
Hej alle..
leder efter et par gode høretelefoner der er isolerer udefrakommende støj da jeg arbejder på en larmende fabrik.. prislejet er ca 1000-1500, hører mest hip hop.. (det er høretelefoner ala høreværn jeg leder efter) håber i kan hjælpe mig, tak :)
|
|
|
Måske kan de her bruges: Beyer Dynamic DT-770M som er lavet til trommeslagere. De kan muligvis findes billigere i udlandet.
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger


Bruger siden: 16 Maj 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1852
|
| Sendt: 07 September 2009 kl. 18:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Askle: Jeg har fået dem lavet hos Audiodan, men jeg tror alle steder der handler med høreapparater kan hjælpe dig, jeg mener NC har fået lavet et sæt til sine etyer.
Hvis jeg skal give et råd med hensyn til dem, er det at du for alt i verden skal have dem store nok, altså ikke kun øregangen, men også lidt af det ydre øre, så isolere de bedre og er lettere at tage af og på, du skal også være kritisk når du får dem hvis de ikke er som de skal være er det en ommer, det var først 3. gang, de var som jeg ville have det.
|
| Til top |
|
| |
kongen Forum Bruger


Bruger siden: 03 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 244
|
| Sendt: 07 September 2009 kl. 18:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Trommeslagere bruger tit vic firth modellen her vic
firth
|
| Til top |
|
| |
Librarian Forum Bruger

Bruger siden: 04 Februar 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 208
|
| Sendt: 11 September 2009 kl. 08:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
degofedal skrev:
49844984 skrev:
|
Hej alle..
leder efter et par gode høretelefoner der er isolerer udefrakommende støj da jeg arbejder på en larmende fabrik.. prislejet er ca 1000-1500, hører mest hip hop.. (det er høretelefoner ala høreværn jeg leder efter) håber i kan hjælpe mig, tak :)
|
|
|
Måske kan de her bruges:
Beyer Dynamic DT-770M som er lavet til trommeslagere. De kan muligvis findes billigere i udlandet.
|
|
|
Jeg har et par, og isolationen er fremragende. Langt bedre end andre almindelige hovedtelefoner. De kan nok ikke slå in-ears med høreværn ovenpå, dog 
DT-770M er ikke berømt for den bedste lydkvalitet i forhold til prisen, men jeg var meget glad for mine indtil jeg blev ramt af head-fi sygdommen og skulle have en masse bedre udstyr... Nu bruger jeg dem ikke længere, og har dem derfor til salg billigt, hvis du skulle ende med at gå efter den løsning. (nå ja, og så er der kommet et nyt kabel på uden volumenkontrol, da denne har en tendens til løs forbindelse)
|
| Til top |
|
| |
49844984 Forum Bruger

Bruger siden: 06 September 2009 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 3
|
| Sendt: 11 September 2009 kl. 12:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
"Jeg har et par, og isolationen er fremragende. Langt bedre end andre almindelige hovedtelefoner. De kan nok ikke slå in-ears med høreværn ovenpå, dog 
DT-770M er ikke berømt for den bedste lydkvalitet i forhold til prisen, men jeg var meget glad for mine indtil jeg blev ramt af head-fi sygdommen og skulle have en masse bedre udstyr... Nu bruger jeg dem ikke længere, og har dem derfor til salg billigt, hvis du skulle ende med at gå efter den løsning. (nå ja, og så er der kommet et nyt kabel på uden volumenkontrol, da denne har en tendens til løs forbindelse)"
Hvad er billigt ?
|
| Til top |
|
| |
Librarian Forum Bruger

Bruger siden: 04 Februar 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 208
|
| Sendt: 15 September 2009 kl. 08:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
nc8000 Udelukket fra forum


Bruger siden: 07 August 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1460
|
| Sendt: 15 September 2009 kl. 09:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Claus-dk skrev:
Askle: Jeg har fået dem lavet hos Audiodan, men jeg tror alle steder der handler med høreapparater kan hjælpe dig, jeg mener NC har fået lavet et sæt til sine etyer.
Hvis jeg skal give et råd med hensyn til dem, er det at du for alt i verden skal have dem store nok, altså ikke kun øregangen, men også lidt af det ydre øre, så isolere de bedre og er lettere at tage af og på, du skal også være kritisk når du får dem hvis de ikke er som de skal være er det en ommer, det var først 3. gang, de var som jeg ville have det.
|
|
|
Jeg fik aldrig lavet dem. Damen var syg den dag jeg havde en aftale til formtagning og så har jeg aldrig fået lavet en ny aftale. __________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |
Librarian Forum Bruger

Bruger siden: 04 Februar 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 208
|
| Sendt: 16 September 2009 kl. 10:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |