Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 22:05   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
HTPC
 HIFI4ALL Forum : HTPC
Emne Emne: REVO -> HDMI -> Reciever -> HDMI -> LCD (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
PorreKaj
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 September 2009
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Sendt: 11 September 2009 kl. 08:46 | IP-adresse registreret  

Nu har jeg fået konfigureret sådan en lille bandit her; ACER REVO. den er forbundet med hdmi til min Sony reciever der sender det videre til tv'et også i HDMI.

Mit problem er at når jeg sætter opløsningen til 1280x720* som ikke engang er maks for mit tv. så fylder billedet mere end skærmen viser. Startknappen i windows er fx næsten gemt væk. og skærmen scroller ikke som de normalt gør ved for høj opløsning. * Nvidia controlpanel vil ikke lade mig sætte den højere uden at den skruer Hz ned på < 30Hz.

Det forekommer ikke hvis Revo'en er forbundet direkte til tv'et. og det drillede heller ikkeda den kørte Vista ( Nu kører den Windows 7 Pro RTM )

Nogen der har oplevet noget lignende?
Til top Vis PorreKaj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af PorreKaj

nuri58
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Maj 2008
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 08 Oktober 2009 kl. 20:35 | IP-adresse registreret  

Det sker også for mit NVIDIA kort upåagtet tilslutning. Kun i 1024 x 768 undfår jeg det problem, men har så et deformt billede. Problemet optræder dog ikke når selve MCE softwaren kører. Hvis nogen kan komme med en forklaring og bedre endnu en løsning er jeg lutter ører.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes