Bruger siden: 28 Marts 2009 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 42
Sendt: 18 September 2009 kl. 18:36 | IP-adresse registreret
hey har 15 stk 4" højtaler jeg gerne vil bygge til en enhed og ville lige høre om der er nogle forslag til hvordan jeg ska gøre det og hvilken slags forstærker jeg ska bruge.. han en subwoofer til et suroundsound anlæg kan den evt bruges til noget?? (ska helst gøres så billigt som muligt men stadig med god lyd)
Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 9421
Sendt: 21 September 2009 kl. 09:49 | IP-adresse registreret
LGI0809 skrev:
jeg har også nogle dioder jeg gerne vil ha til at blike i samme rytme som musikken.. nogen der ved hvordan man gør det??
Du kan få elektronikbyggesæt der kan, eller du kan gå på biblioteket og låne en bog om elektronik (du skal nok lede lidt, til du finder en "opskrift").
Bruger siden: 07 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3787
Sendt: 05 Oktober 2009 kl. 19:22 | IP-adresse registreret
LGI0809 skrev:
hey ville lige høre om man kan bruge flamingo i stedet for dæmpe uld i en højtaler?
har nemlig hørt at det skulle være næsten lige så godt..
Desværre, det er helt ubrugeligt, både til at dæmpe vibrationer i kabinetvæggene (materialet til det formål skal være tungt)
såvel som til at dæmpe lydsvingninger i hulrummet (materialet til det formål skal være fiber - uld/glasuld/filt)
Bruger siden: 28 Marts 2009 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 42
Sendt: 12 Oktober 2009 kl. 18:55 | IP-adresse registreret
har hørt noget med at nogle af højtalerene ska forbindes paralle og nogle serie forbindes.. hvordan gør jeg det?? intil videre ha jeg bare ført + til + fra start til slut og - til - fra start til slut..
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum