Kan surroundrecieveren (Pioneer LX81) modtage HD lydformater i bitsteam (Dekode det i Recieveren), eller skal det sendes ud som PCM med dekodning i afspilleren?
Som jeg kan se det, efter jeg læser i manualen, kan den modtage Fx. DTS Master Audio i 5.1, men hvis man vil have surround back channel processing, skal det sendes i PCM.
Vil det så sige, det skal dekodes i afspilleren, hvis man vil have 7.1 processing og sendes direkte til Surround Recieveren LX81, hvor den tager sig af, som tidligere nævnt, at mixe de to bagkanaler?
Hva med fx. 7.1 DTS master Audio, tror ikke det eksister, nu, kan den modtage det, eller hvordan?
Har dog aldrig set, 7.1 DTS Master Audio fx. ved ikke engang om det eksiterer?
Kører med en PS3 nu som Blue Rayafspiller, og den kan kun sende det ud i PCM, og inden jeg invester, i en blue ray afspiller, kunne, det, være, intesressant at vide.
Har hørt efter det, i butikken, hvor jeg købte, surround recieveren, KT-Radio i KBH, men det kunne de ikke svare på, fik et møgbeskidt svar, for et stykke tid, siden, hvor jeg fk at vide, det kunne de jo ikke, vide med, alle de produkter, de havde, i et hårdt toneleje. God service og så blev der lagt på.
Så håber i kan hjælpe?