Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2026 | 00:45   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Billigt LED-fjernsyn (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
SuneKeller
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 September 2009
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Sendt: 28 September 2009 kl. 12:31 | IP-adresse registreret  

Hej Hifi4All!
Jeg er en halv-fattig studerende der står og gerne vil anskaffe mig et nyt fladskærms TV.. Jeg havde sådan set besluttet mig
at købe et full-hd 32" LCD tv. Men kom til at kigge på et af de nye LED-tv'er, og syntes simpelthen at billedet er forrygende
der på.
Så derfor overvejer jeg at smide et par tusinde ekstra og så købe et LED-tv, for også at være lidt mere fremtidssikret.
Men det problem som vi jo alle har er penge!.
Derfor er jeg ikke på jagt efter det bedste LED-fjernsyn man kan få, men en mere "low-end" fjernsyn hvis man kan kalde,
det det. Eneste krav jeg har, er at det egentlig skal kunne smides i computeren via. hdmi (Og det kan de vel alle sammen?)
Og netop nu hvor jeg også skal bruge det til computeren, syntes jeg det er vigtigt at opløsning er forholdsvis høj.
Men tænkte så, at i ville hjælpe mig med at finde ud af netop hvilke' LED-tv jeg skal have? Eller om det måske slet ikke er et
LED tv jeg skal have?

På forhånd tak!
Til top Vis SuneKeller's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SuneKeller

abel
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juli 2005
Sendt: 28 September 2009 kl. 12:46 | IP-adresse registreret  

LED TV er fantastiske - men urimelige dyre. Samsung og andre laver TV med LED baggrundsbelysning som ikke er det samme. Chancen for at du
set et af disse TV markedsført som LED er desværre ret stor.