Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2026 | 10:41   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Gør-det-selv udskiftning af basophæng (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Casper_W
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 Juni 2009
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 290
Sendt: 03 Oktober 2009 kl. 11:48 | IP-adresse registreret  

Til gør-det-selv folket :

Jeg er igang med at udskifte mine basophæng (puha, tålmodighed kræves). Mit spørgsmål er hvor lang tid efter man har sat
rammen på (som har tørret i 2 timer) at man må sætte bassen i højtalerkassen og begynde at spille? :)

MVH
Casper
Til top Vis Casper_W's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Casper_W
 
erlingt
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 December 2008
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1532
Sendt: 03 Oktober 2009 kl. 12:06 | IP-adresse registreret  

Har du set tråden under "Selvbyggeri" omhandlende udskiftning af kantophæng. Her er der mange gode tips til arbejdet. http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=77514&K W=edge
Til top Vis erlingt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af erlingt
 
Casper_W
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 Juni 2009
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 290
Sendt: 03 Oktober 2009 kl. 12:18 | IP-adresse registreret  

tark :)
Til top Vis Casper_W's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Casper_W
 
edge
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Edge Audio Solutions

Bruger siden: 21 Februar 2009
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1203
Sendt: 03 Oktober 2009 kl. 12:45 | IP-adresse registreret  

Ellers smider jeg lige min erfaring her. Jeg lader enheder tørre minimum natten over, det ville da være surt hvis man ødelægger ens fine arbejde fordi man er utålmodig.

__________________
Hilsen Flemming

EAS will rise again...
Til top Vis edge's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af edge Besøg edge's Websted
 
Casper_W
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 Juni 2009
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 290
Sendt: 03 Oktober 2009 kl. 12:49 | IP-adresse registreret  

edge skrev:
Ellers smider jeg lige min erfaring her. Jeg lader enheder tørre minimum natten over, det ville da være surt
hvis man ødelægger ens fine arbejde fordi man er utålmodig.


Lige hvad jeg søgte :)

Tak

MVH
Casper
Til top Vis Casper_W's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Casper_W
 
Casper_W
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 Juni 2009
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 290
Sendt: 03 Oktober 2009 kl. 13:10 | IP-adresse registreret  

noooo way :O nu har jeg limet det hele på - pånær rammen. Men har nu opdaget at i den ene bass sidder den ikke i "sweet
spot". Dvs at når jeg presser bassen ned kan man høre den skratter imod :S Vil det kræve at jeg begynder forfra med den?

MVH
Casper
Til top Vis Casper_W's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Casper_W
 
Casper_W
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 Juni 2009
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 290
Sendt: 03 Oktober 2009 kl. 13:28 | IP-adresse registreret  

problem løst - fik den af før det tørrede helt (puha). Men nu mangler jeg så lim. Kan man bruge noget lim som man kan gå ud i
en butik og købe eller skal det være det her helt specielle?
Til top Vis Casper_W's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Casper_W
 
Casper_W
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 Juni 2009
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 290
Sendt: 03 Oktober 2009 kl. 15:04 | IP-adresse registreret  

ikk nogen der ved det? måske sekundlim eller??
Til top Vis Casper_W's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Casper_W
 
edge
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Edge Audio Solutions

Bruger siden: 21 Februar 2009
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1203
Sendt: 03 Oktober 2009 kl. 15:37 | IP-adresse registreret  

Hvid Snedkerlim eller Monteringslim kan bruges. er dog ikke sikker på om Monteringslim kan fåes i klar, så sørg for at tørre overskydende lim af med en fugtig klud.

__________________
Hilsen Flemming

EAS will rise again...
Til top Vis edge's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af edge Besøg edge's Websted
 
Casper_W
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 Juni 2009
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 290
Sendt: 03 Oktober 2009 kl. 16:18 | IP-adresse registreret  

var i jem og fix og skaffe noget "repair extreme" fra henkel. Håber det virker :)
Til top Vis Casper_W's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Casper_W
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes