Bruger siden: 29 Juni 2009 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 290
Sendt: 03 Oktober 2009 kl. 11:48 | IP-adresse registreret
Til gør-det-selv folket :
Jeg er igang med at udskifte mine basophæng (puha, tålmodighed kræves). Mit spørgsmål er hvor lang tid efter man har sat
rammen på (som har tørret i 2 timer) at man må sætte bassen i højtalerkassen og begynde at spille? :)
Bruger siden: 31 December 2008 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1532
Sendt: 03 Oktober 2009 kl. 12:06 | IP-adresse registreret
Har du set tråden under "Selvbyggeri" omhandlende udskiftning af kantophæng. Her er der mange gode tips til arbejdet. http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=77514&K W=edge
Bruger siden: 21 Februar 2009 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1203
Sendt: 03 Oktober 2009 kl. 12:45 | IP-adresse registreret
Ellers smider jeg lige min erfaring her. Jeg lader enheder tørre minimum natten over, det ville da være surt hvis man ødelægger ens fine arbejde fordi man er utålmodig.
Bruger siden: 29 Juni 2009 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 290
Sendt: 03 Oktober 2009 kl. 12:49 | IP-adresse registreret
edge skrev:
Ellers smider jeg lige min erfaring her. Jeg lader enheder tørre minimum natten over, det ville da være surt
hvis man ødelægger ens fine arbejde fordi man er utålmodig.
Bruger siden: 29 Juni 2009 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 290
Sendt: 03 Oktober 2009 kl. 13:10 | IP-adresse registreret
noooo way :O nu har jeg limet det hele på - pånær rammen. Men har nu opdaget at i den ene bass sidder den ikke i "sweet
spot". Dvs at når jeg presser bassen ned kan man høre den skratter imod :S Vil det kræve at jeg begynder forfra med den?
Bruger siden: 29 Juni 2009 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 290
Sendt: 03 Oktober 2009 kl. 13:28 | IP-adresse registreret
problem løst - fik den af før det tørrede helt (puha). Men nu mangler jeg så lim. Kan man bruge noget lim som man kan gå ud i
en butik og købe eller skal det være det her helt specielle?
Bruger siden: 21 Februar 2009 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1203
Sendt: 03 Oktober 2009 kl. 15:37 | IP-adresse registreret
Hvid Snedkerlim eller Monteringslim kan bruges. er dog ikke sikker på om Monteringslim kan fåes i klar, så sørg for at tørre overskydende lim af med en fugtig klud.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum