| Sendt: 03 Oktober 2009 kl. 18:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej allesammen
Som overskriften lyder er jeg på udkig efter nogle nye højttalere, da mine JBL XTI 100 lige valgte at stå af i går :(
Nå men det jeg leder efter er næsten ikke til at finde mere, da jeg gerne vil have den "gamle" type højttlaler, altså noget med en 10" eller 12" tommer basenhed, ikke det nymodens stads med 2* 8" og alt det gøgl. Så hvis der nogen der kan anbefale noget så kom endelig med et bud.
De må gerne være brugte, skal dog være i god stand, pris omkring 3000-8000 kr
Kan vel også lige så godt pointere at Cerwin Vega IKKE er sagen.
|