Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 12:37   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Ny HT (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Nicorn
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 September 2007
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 81
Sendt: 03 Oktober 2009 kl. 18:05 | IP-adresse registreret  

Hej allesammen

Som overskriften lyder er jeg på udkig efter nogle nye højttalere, da mine JBL XTI 100 lige valgte at stå af i går :(

Nå men det jeg leder efter er næsten ikke til at finde mere, da jeg gerne vil have den "gamle" type højttlaler, altså noget med en 10" eller 12" tommer basenhed, ikke det nymodens stads med 2* 8" og alt det gøgl. Så hvis der nogen der kan anbefale noget så kom endelig med et bud.

De må gerne være brugte, skal dog være i god stand, pris omkring 3000-8000 kr

Kan vel også lige så godt pointere at Cerwin Vega IKKE er sagen.    

Til top Vis Nicorn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nicorn
 
Maximusoptimus
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
AudioConcept

Bruger siden: 14 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 630
Sendt: 03 Oktober 2009 kl. 18:28 | IP-adresse registreret  

Hvad med et sæt JBL L100

http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=128868

 

den er rigtig god, og meget beder end xti serien



__________________
Stupidity is not a talent
Til top Vis Maximusoptimus's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Maximusoptimus
 
nhj4
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 11 December 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 3481
Sendt: 03 Oktober 2009 kl. 18:39 | IP-adresse registreret  

Maximusoptimus skrev:

Hvad med et sæt JBL L100

http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=128868

 

den er rigtig god, og meget beder end xti serien

her ses lige et par billeder til

http://www.audioheritage.org/vbulletin/showthread.php?t=2123 5

Til top Vis nhj4's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nhj4
 
Nicorn
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 September 2007
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 81
Sendt: 03 Oktober 2009 kl. 18:49 | IP-adresse registreret  

Har kigget på dem ja, problemet er bare de står i Jylland og jeg bor i Nordsjælland.

Ellers ser de rigtig fede ud ja.

Til top Vis Nicorn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nicorn
 
bsl2
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 13 Februar 2004
Lokalitet: Øerne
Status: Offline
Indlæg: 511
Sendt: 03 Oktober 2009 kl. 18:56 | IP-adresse registreret  

hej nicorn

hva med jbl ti 3000 kender en der har et sæt tilsalg på vestsjælland.du kan sende en pb for yderligere oplysninger

mvh brian

Til top Vis bsl2's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bsl2
 
Nicorn
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 September 2007
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 81
Sendt: 03 Oktober 2009 kl. 19:45 | IP-adresse registreret  

Den kunne jeg godt finde på at købe, eneste ting er at jeg har haft en ti-3000 før. Glimrende HT dog.
Til top Vis Nicorn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nicorn
 
CARS10
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Juli 2009
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 2794
Sendt: 03 Oktober 2009 kl. 22:16 | IP-adresse registreret  

XPL 200 TI 5000 L100 (dansk model) de gamle L 100 120 TI 240 TI og evt.de gamle studio monitor.
Til top Vis CARS10's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CARS10
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes