| Sendt: 14 Oktober 2009 kl. 21:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
OK, JVC RC-EZ31 var udsolgt, så jeg har bestilt en JVC RC-EZ51 istedet. Nu går jagten ind på alle de andre komponenter. Er der nogen der for nyeligt har bestilt Black Gate nogen steder, eller skal jeg over i OS-CON eller Panasonic FM? Skal også bruge nogle modstande til SPDIF'en, så jeg kommer så tæt på de 75 ohm som overhovedet muligt, men jeg er ret sikker på at præcision her er mere relevant end type. Overvejer et låg af en eller anden slags, både for at holde støv ude, og få switchen der aktiverer indlæsning af TOC'en i spil. Bundplade bliver sandsynligvis et bambus spækbræt, og siderne i sortlakeret mdf (pianolak, så der skal trænes med vådslib og slipol). Top er endnu usikkert (udover låget). Tråden på DIYAUDIO er lang, men absolut læsværdig. Nogle har virkelig de håndværksmæssige kvaliteter og en god del fantasi. En har f.eks. anvendt en firkantet bambusskål sat på hovedet, så den ligner en flad pyramide.
__________________ http://www.martinloganowners.com/~tdacquis/forum/showthread. php?t=9048
|