Bruger siden: 21 Marts 2009 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 75
Sendt: 25 Oktober 2009 kl. 15:41 | IP-adresse registreret
hej allesammen. jeg vil høre om det overhovedet er muligt at få noget hifi elektronik med rør i til under 3000 kroner? tænker på en DAC med et rør i eller en cd afspiller med nogle / et rør i.
kunne også godt tænke mig at købe en pladespiller. men så skal jeg have en Riaa, kan man få sådan en med et rør i til 2000 kr. eller der omkring ?
Der er masser af kinesiske produkter der er til at betale, nogle er ok, andre ikke. En dynavox vr70 kan blive en hæderlig ægte hifi forstærker, hvis man ofrer en 500 kroner og et par aftner med loddekolben. Deres forforstærkerting med riaa TPR2 kan, vel erhverves for en 1200 kr, men den er fyldt med billige opamps, så den skal også tweakes hvis man vil have ægte hifi. Og så har tube mania iøvrigt i tråden om forvrængning vist at ikke alle produkter fra riget i midten er det blik værd de er bygget af.
Bruger siden: 21 Marts 2009 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 75
Sendt: 25 Oktober 2009 kl. 16:52 | IP-adresse registreret
ja jeg er til selvbyg. men har ikke noget ohm meter endnu. så går ikke ud fra jeg kan bygge en rør riaa da der vidst er meget med halv stor spænding på.
Bruger siden: 24 Januar 2009 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 1226
Sendt: 25 Oktober 2009 kl. 21:09 | IP-adresse registreret
Jeg har et fra biltema der kostede under 90, det bruger jeg hele tiden selvom det bare var ment som supplement til det dyre der kan frekvensmåle og lave kaffe til
Bruger siden: 08 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 213
Sendt: 25 Oktober 2009 kl. 21:38 | IP-adresse registreret
Hej Jeg bruger en lille Yaqin rørbuffer, den købes på ebay men der er også en dansk forhandler
der har flere kinesiske forstærkere i prisklassen 3-5000 kr. rørbufferen svarer nok til at have
rør i forforstærkerdelen eller i udgangen fra en Cd meget vanedannende.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum