Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 07:37   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Ny LCD/plasma skærm 37"-42" (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
werder77
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 Oktober 2009
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Sendt: 30 Oktober 2009 kl. 02:31 | IP-adresse registreret  

Hej,

overvejer stærkt at benytte lejligheden (mit "gamle" Samsung-LCD har ikke DVB-C tuner, og vil gerne kunne se de nye digitale kanaler via yousee) til at købe en ny fladskærm.

Bruger mest mit TV til at se "normal" TV på, fortrinsvist fodbold / sport. Bruger det stort set ikke til spillekonsoller eller DVD/Bluray, men muligheden skal være der naturligvis... Synes et 37"-42" vil være en passende størrelse umiddelbart.  Den skal have DVB-C + MPEG4 tuner, men det har de jo næsten alle i dag. Derudover ved jeg ikke, hvor vigtigt det er med Full-HD, 100 eller 200 Hz og sådanne specifikationer?

Og hvad med de skærme, der har DNLA eller internet-TV - er det smart og ligetil at bruge eller kræver det en masse ekstra, og er det i det hele taget noget "man" gider bruge, eller er det bare popsmart...

Til top Vis werder77's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af werder77

Rasmus Larsen
Branchemedlem
Branchemedlem
Flatpanels.dk

Bruger siden: 05 September 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 30 Oktober 2009 kl. 15:28 | IP-adresse registreret  

Personligt mener jeg Internet i Tv'et stadig er så ringe integreret at det kan være ligegyldigt. DLNA er som sådan samme historie, men der er et par få producenter, f.eks. Samsung, der har en fiar DLNA service, som går an. En PlayStation 3 klarer dog opgaven langt bedre.

Hvad er dit budget? Der findes en liste med anbefalinger fra Flatpanels.dk her. Den er baseret på de Tv der testes og brugertilbagemeldinger: http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.php?subaction=showfull &id=1169844738

werder77
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 Oktober 2009
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 30 Oktober 2009 kl. 16:31 | IP-adresse registreret  

mit budget kan egentlig være alt fra 4K - 10K, men gider bare ikke betale meget ekstra, hvis man ikke får særligt meget ekstra for pengene. fx. kender jeg en der lige har købt TXP42G15 til 10K, men det ser måske ud til at man får næsten lige så meget ud af TXP42X10'eren til under halvdelen af prisen...?
Til top Vis werder77's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af werder77

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes