Bruger siden: 06 November 2007 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 153
Sendt: 01 November 2009 kl. 15:05 | IP-adresse registreret
tak for de gode råd selvom jeg har nulstillet fabriksinsdstillinger og startet helt forfra med sprog osv er der fra kanl 3(dr2) til kanal 7 helt tomt (kanla 7 er tv charlige som jeg ikke kan tage da jeg ikke har bokser abb,) og derefter er diverse kanaler op til 21 herunder synstolkning....
Bruger siden: 11 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3481
Sendt: 01 November 2009 kl. 15:07 | IP-adresse registreret
jeg kan kun tage det 5 digitale kanaler men ikke HD kanalen, jeg mener at di 6 kanaler skulle komme på samme frekvens Hoved senderen kanal 53 sjæland eller tager jeg fejl, vi har et antene anlæg på taget til 9 personer og der tager vi de 5 digitale og alle de svenske men HD kanalen kan jeg ikke fange ind og jeg hat fuld HD på mit tv Samsung 6 serien
Bruger siden: 06 November 2007 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 153
Sendt: 01 November 2009 kl. 15:14 | IP-adresse registreret
tyros1 skrev:
tak for de gode råd selvom jeg har nulstillet fabriksinsdstillinger og startet helt forfra med sprog osv er der fra kanl 3(dr2) til kanal 7 helt tomt (kanla 7 er tv charlige som jeg ikke kan tage da jeg ikke har bokser abb,) og derefter er diverse kanaler op til 21 herunder synstolkning....
ik meget HD over den sag
kan det være noget FW opdat på min Sony v 4500??
eller signal styrke? har en bilka boks i stuen som fanger kanalerner men der er udfald i billedet til tider på DRK filmen men det kan jo også væe Bilka boksen
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum