Bruger siden: 30 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 904
Sendt: 13 November 2009 kl. 01:01 | IP-adresse registreret
Hvis du er interesseret, kan du se de forskellige muligheder for cylndre på www.greif.dk. Under støberør -> dekorør. Hvis du
ikke vil bruge en 15" enhed som jeg kommer til, vil subben i hvert fald komme til at se slankere og mindre klodset ud.
EDIT:
Fandt lige nogle eksempler på et færdigt resultat på nettet (hvis det er sådan et udseende man er til jeg foretrækker
blankt
sort)
Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 905
Sendt: 13 November 2009 kl. 07:25 | IP-adresse registreret
Jonas_h: Den er godt nok fed subén i i det nederste link Det er den anden også, men den har jeg set mange gange før.
cst1967: Hvis du kigger på hometheatershack.com så er der foraér for de 3-4 forskellige slags sub-selvbyg, til inspiration. Der er også nogle rigtig pæne. Du kan jo også lave en IB(infinite baffle) hvor du bruger et helt rum som kabinet. Så skal du nok få nogle sjove kommentarer når der kommer gæster
Bruger siden: 16 Februar 2009 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3
Sendt: 18 November 2009 kl. 19:18 | IP-adresse registreret
Nu ved jeg endnu ikke meget om lyd men bevæger lyd og lys sig ikke begge i bølger. ved belysning vil man jo gerne opnå en perfekt refleksion, her er lampeskærme bygget over logaritme spiraler bedste løsning. så hvis du også kunne tænke dette ind i dit projekt ville jeg mene resultatet giver en bedre lyd.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum