| Forfatter |
|
burning777 Branchemedlem

Konsulent ved B&O
Bruger siden: 28 Maj 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1022
|
| Sendt: 26 November 2009 kl. 18:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
techtrino Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2515
|
| Sendt: 26 November 2009 kl. 18:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
For satan da osse, nu havde jeg lige ville have en Pico slim, også begynder Rudistor på den slags... nu skal jeg til at læse reviews igen... work work
|
| Til top |
|
| |
burning777 Branchemedlem

Konsulent ved B&O
|
| Sendt: 26 November 2009 kl. 18:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
techtrino skrev:
For satan da osse, nu havde jeg lige ville have en Pico slim, også begynder Rudistor på den slags... nu skal jeg til at læse
reviews igen... work work |
|
|
Haha - ja... lige mine ord!
|
| Til top |
|
| |
AM-E Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
| Sendt: 26 November 2009 kl. 19:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
K3 virker interessant. Hvad mon prisen bliver på den? $299 for W3 er vel fair nok? iBasso D10 virker også interessant til den prisen, og til sidst er der jo den nye Beresford SE.
__________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
| Til top |
|
| |
nc8000 Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 August 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1460
|
| Sendt: 27 November 2009 kl. 13:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
techtrino skrev:
For satan da osse, nu havde jeg lige ville have en Pico slim, også begynder Rudistor på den slags... nu skal jeg til at læse reviews igen... work work
|
|
|
Tag dem begge, de er jo gearet mod forskellige formål så udelukker slet ikke hinanden  __________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |
techtrino Forum Bruger

|
| Sendt: 27 November 2009 kl. 13:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
nc8000 skrev:
Tag dem begge, de er jo gearet mod forskellige form�l s� udelukker slet ikke hinanden  |
|
|
Ahh da udgifterne til min b22 er begyndt for alvor at vise sig, så blir jeg nok nød til at nøjes med en  Pt mangler jeg kun at købe trafo og en case, men det blir snart bestilt også mangler der "kun" at loddes og bores lidt huller, også har jeg velsagtens landets eneste b22  (laver også en til min lillebror, så vi har to i landet hehe)
|
| Til top |
|
| |
AffeX Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2009 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 85
|
| Sendt: 27 November 2009 kl. 14:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg håber ikke for dig, at du bliver rystet af B22. Det er vist et ret omfattende DIY projekt. Jeg har længe selv taget tilløb til en balanceret udgave af
samme. Har du bestilt komponenter ved GlassJar Audio? For så får du da også trafo med til sigma22 strømforsyningen.
|
| Til top |
|
| |
techtrino Forum Bruger

|
| Sendt: 27 November 2009 kl. 16:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
AffeX skrev:
Jeg h�ber ikke for dig, at du bliver rystet af B22. Det er vist et ret omfattende DIY projekt. Jeg har l�nge selv taget till�b til en balanceret udgave af
samme. Har du bestilt komponenter ved GlassJar Audio? For s� f�r du da ogs� trafo med til sigma22 str�mforsyningen.
|
|
|
Hehe håber heller ik jeg blir rystet, men nu ser jeg det som en udfordring og som et sjovt project, så jo sværere jo bedre  Men nej jeg for ikke trafoer med fra Jeff, jeg bestiller en del komponenter custom, jeg skal bla have lavet en custom skærmet 160VA trafo fra Schuko, men Schuko er møj svære at få fat på.
|
| Til top |
|
| |
burning777 Branchemedlem

Konsulent ved B&O
|
| Sendt: 07 Juni 2010 kl. 22:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja så kom der nu også HOVEDTELEFONER og en NY RØR-DAC fra Trieste....
Gad vide om AffeX mon fik lyttet til dem ved Can Jam??
|
| Til top |
|
| |
burning777 Branchemedlem

Konsulent ved B&O
|
| Sendt: 07 Juni 2010 kl. 22:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
techtrino Forum Bruger

|
| Sendt: 07 Juni 2010 kl. 22:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
hmm 990-1250usd, det er et prisleje hvor det virkeligt er svært at konkurrere, og jeg synes de ligner noget lidt DIY agtigt, så skal de virkeligt sparke røv
|
| Til top |
|
| |
AffeX Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Juni 2010 kl. 04:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
CanJam ... Ahh CanJam. Det var en oplevelse må jeg sige. Jeg har sikkert hørt mere dyrt grej der end jeg vidste eksisterede. Jeg så godt Jabens
lille stand og studsede også over at der stod noget Rudistor grej, men jeg kendte ikke typenummeret og de så ærligt talt ikke ud af meget
sammenlignet med det andet grej der var repræsenteret. Hovedtelefonerne så jeg men hørte dem ikke og der var faktisk ikke så meget trafik ved
Jaben - men det er måske en fejl.
Jeg tog et par billeder, men nyheden er alligevel gået hen over hovedet på mig og sikkert også mange andre. Jeg kommer nok med en mindre
billedserie og lidt beretninger derfra når jeg får tid.
|
| Til top |
|
| |
AffeX Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Juni 2010 kl. 04:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
... Og nu jeg har læst om den, så kan den indbyggede DAC da vist ikke være med. 16bit/48Khz er ved at være i underkanten.
|
| Til top |
|
| |
Sjoenne Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1870
|
| Sendt: 08 Juni 2010 kl. 09:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
AffeX skrev:
... Og nu jeg har læst om den, så kan den indbyggede DAC da vist ikke være med. 16bit/48Khz er ved at være i underkanten.
|
|
|
Ja det er ikke til at sparke sig frem for 24/96k materiale der er værd at lytte på..............
|
| Til top |
|
| |
AffeX Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Juni 2010 kl. 05:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kommer ... det kommer. 16bit/48khz siger for mig DAC chip af ældre dato, men Rudi kan måske have en god grund til at vælge en DAC som
ikke følger med i Khz ræset (analogt til Mpixel ræset for kameraer). Hvad ved jeg?
JH Audio med deres JH13 og JH16 Pro serie fremviste deres tilhørende forstærker JH-3A, som mønstrede 24bit/192Khz og i øvrigt lød fantastisk,
hvis man er til denne form for in-ears.
Jeg synes bare trenden siger 24bit/192Khz rundt omkring og der kommer da mere og mere 'HD musik'. Jeg har ikke tænkt mig at købe en DAC, der
stopper ved 16bit. En forstærker som Rudi's seneste skulle jo gerne holde nogen tid til den pris.
|
| Til top |
|
| |
burning777 Branchemedlem

Konsulent ved B&O
|
| Sendt: 09 Juni 2010 kl. 21:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Enig med AffeX - det er vel lidt ligesom kun at købe et HD Ready TV i stedet for et Full HD - selvom der aldrig bliver sendt
1080p? (Og mange ikke kan se forskel alligevel...)
|
| Til top |
|
| |
Sjoenne Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
|
| Sendt: 10 Juni 2010 kl. 01:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
burning777 skrev:
Enig med AffeX - det er vel lidt ligesom kun at købe et HD Ready TV i stedet for et Full HD - selvom der aldrig bliver sendt
1080p? (Og mange ikke kan se forskel alligevel...) |
|
|
Forklar mig lige hvad fordelen skulle være igen så hehe?
Du er enig med affex i at man skal købe noget der kan det man kun sjældent vil udnytte?
|
| Til top |
|
| |
burning777 Branchemedlem

Konsulent ved B&O
|
| Sendt: 10 Juni 2010 kl. 09:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tjaa - altså hvis man nu satser på at den investering man gør skal være brugbar til nye ting så langt ud i fremtiden som muligt
er det vel det de fleste går efter?
Der kommer vel nok en dag hvor selv iTunes sælger studiomaster optagelser - gætter jeg på... eller hvor de fleste kanaler
sendes i 1080p.... eller mere. Der går nu nok nogle år. Men vi er jo også blevet klogere siden Bill Gates sagde at 64 kb RAM
var mere end de fleste havde behov for.... Men man kan selvfølgelig aldrig vide hvad retning tingene tager??
|
| Til top |
|
| |
Sjoenne Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
|
| Sendt: 10 Juni 2010 kl. 09:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
burning777 skrev:
Tjaa - altså hvis man nu satser på at den investering man gør skal være brugbar til nye ting så langt ud i fremtiden som muligt
er det vel det de fleste går efter?
Der kommer vel nok en dag hvor selv iTunes sælger studiomaster optagelser - gætter jeg på... eller hvor de fleste kanaler
sendes i 1080p.... eller mere. Der går nu nok nogle år. Men vi er jo også blevet klogere siden Bill Gates sagde at 64 kb RAM
var mere end de fleste havde behov for.... Men man kan selvfølgelig aldrig vide hvad retning tingene tager??  |
|
|
Ja der kommer nok en dag... og så har man noget andet grej til den tid. At købe ind efter hvad der måske slår an i fremtiden holder bare ikke.
Men det er måske forskellige mentaliteter det drejer sig om. Jeg vil f.eks gerne have grej der spiller p***egodt den dag i dag... med det kildemateriale jeg har til rådighed. Og når den dag kommer at 24bit 96k/192k bliver normal hyldevare i musikbutikkerne, så har de fleste af os også fået skiftet maskinparken ud.
|
| Til top |
|
| |
Mads57 Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juli 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 732
|
| Sendt: 12 Juni 2010 kl. 04:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg savner faktisk lidt min gamle rudistor amp.
Men den ser spændene ud, den nye dac/amp!
Men de nye rudistor hovedtelefoner gad jeg VIRKLIG god at hører. De har et rimelig cool look, minder lidt om grado!
|
| Til top |
|
| |