| Forfatter |
|
WhoCutTheCheese Forum Bruger

Bruger siden: 25 Oktober 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 188
|
| Sendt: 04 Marts 2004 kl. 20:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er der lige en oplysning til Toto-tilhængere (hvis sådanne findes herinde).
Bandet giver koncert i Juni måned i Ringsted. Det er jo ikke ligefrem fordi det kommer med i BT eller noget når deres tourplan er oplyst, som tilfældet er med Britney og de andre der vil lege musikere... Derfor kunne denne oplysning komme nogen tilgode herinde. Har oplevet dem 4 gange før og er aldrig gået skuffet fra nogen af deres koncerter.
Spørgsmål omkring bandet besvares med største fornøjelse __________________ Don´t just stand there and shout it. Do something about it.
|
| Til top |
|
| |
blaster Forum Bruger

Bruger siden: 01 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 166
|
| Sendt: 04 Marts 2004 kl. 22:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen dog. Jeg bor i Ringsted, måske skulle man kigge på det :-)
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 04 Marts 2004 kl. 22:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kan anbefales meget varmt ihvertfald. De plejer at spille i lidt over 2 timer. Det er musikere af allerhøjeste klasse.
__________________ Don´t just stand there and shout it. Do something about it.
|
| Til top |
|
| |
Modifix Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1216
|
| Sendt: 04 Marts 2004 kl. 23:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tjah, det lyder da ganske hyggeligt. Ringsted stadion?
Måske er det heller ikke for sent at mase sig ind til koncert med Hans Theessink når han optræder i Portalen i Hundige assisteret af Knud Møller og Rock-Nalle, tirsdag den 27 april.. Nalle er i sig selv en forrygende oplevelse..
Mvh. Jens/Modifix, - der bør ikke være nogen præmie for at gætte hvem der_har_købt billet..
__________________ Oksen er træg men jorden er tålmodig..
|
| Til top |
|
| |
blaster Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Marts 2004 kl. 07:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Modifix skrev:
|
Tjah, det lyder da ganske hyggeligt. Ringsted stadion?
|
|
|
I Ringsted Teater og Kongrescenter så vidt jeg kan se.
mvh
|
| Til top |
|
| |
lars37 Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1320
|
| Sendt: 05 Marts 2004 kl. 08:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
TOTO er verdensklasse live! De kommer også til Midtfyn. Har set dem op til flere gange live og det rykker! De kan varmt anbefales....
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 05 Marts 2004 kl. 17:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
lars37 skrev:
| TOTO er verdensklasse live! De kommer også til Midtfyn. Har set dem op til flere gange live og det rykker! De kan varmt anbefales.... |
|
|
Er helt enig. Blot lidt synd de bliver forbigået. Synes godt at P3 f.eks kunne stile mere efter Toto.... Nå nej, det er jo det danske musik der har førsteret (uanset hvor elendigt det er). Det er muligt Toto´s storhedstid er forbi som de havde i firserne. Men rent musikalsk er det nydelse på højeste plan. Tænk hvis de blev spillet lidt i radioen, hold da op hvor ville de lukke kæften på de såkaldte danske "talenter".
Anyway... Der er ihvertfald udsigt til fede guitarsoloer, onde trommer fra Simon Philips samt en rigtig god vokal fra frontman/guitarist Lukather... Ham der Kimball, kan de sagtens smide ud igen hvis det står til mig. __________________ Don´t just stand there and shout it. Do something about it.
|
| Til top |
|
| |
blaster Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Marts 2004 kl. 18:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Heldigvis er Skyradio blevet landsdækkende på FM nettet og spiller Toto engang i mellem. Så man slipper for de før omtalte såkaldte danske "talenter"
Mvh
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 05 Marts 2004 kl. 19:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
blaster skrev:
|
Heldigvis er Skyradio blevet landsdækkende på FM nettet og spiller Toto engang i mellem. Så man slipper for de før omtalte såkaldte danske "talenter"
Mvh
|
|
|
Men er det ikke kun de gamle klassikere de spiller som f.eks Africa og Rosanna?. Det ville være mere interessant hvis man spillede lidt fra deres Tambu album.
__________________ Don´t just stand there and shout it. Do something about it.
|
| Til top |
|
| |
blaster Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Marts 2004 kl. 19:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
WhoCutTheCheese skrev:
blaster skrev:
|
Mvh
|
|
|
Men er det ikke kun de gamle klassikere de spiller som f.eks Africa og Rosanna?. Det ville være mere interessant hvis man spillede lidt fra deres Tambu album.
|
|
|
Jo det er det, men det er da trods alt bedre end slet ingen Toto. Men du har ret i at de godt kunne spille nogle andre os.
Mvh
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 05 Marts 2004 kl. 22:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Når nu snakken er ved danske "talenter". Så er det åbenlyst at P3 SKAL spille dansk musik og helst så nyt som muligt. Det kunne jo tænkes at tidens danske musik bare ikke er bedre (desværre). Sikke meget kvalitet man kunne få, hvis værterne ikke var under tøflen hele tiden. Det ville osse give et mere alsidigt udpluk af musik.
Hvor mange gange om dagen skal man ikke høre Tue West og alle de andre. Jeg synes det er SÅ kedeligt musik !!
Næh du. For mig er kvalitet noget med dygtige musikere, som kan formidle deres talent gennem højttalerne. Her snakker jeg ikke kun Toto, men osse Eagles, Chicago, Tower of Power, Huey Lewis, Richard Marx osv. __________________ Don´t just stand there and shout it. Do something about it.
|
| Til top |
|
| |
Jeppe Vinding Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 152
|
| Sendt: 28 April 2004 kl. 09:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er ret uenig i synpunkterne her kan jeg se.
Jeg har ganske vist kun været til én Toto koncert. Det var i KB Hallen for nogle år siden ifbm. udgivelsen Mindfields. Det rykkede sig ikke ud af stedet, ja, jeg (og mange andre er det mit indtryk) syntes faktisk det var pinligt.
Derudover er jeg temmelig uenig i at Bobby Kimball's vokal skal ud af Toto - for mig er noget af det bedste Toto netop det hvor hr. Kimball er i front selv om MEGET andet Toto bestemt også holder.
Til slut vil jeg nævne at jeg har været vild med Toto siden udgivelsen Seventh One og har hørt alle "ikke-rariteterne". Måske er de lidt svingende live, men bedømt som studiemusikere er de superbt dygtige.
Hilsen Jeppe - der efter alle disse år stadig har aftener indimellem hvor Toto uimodståeligt "indtager" anlægget i et par timer. __________________ Venlig hilsen Jeppe Vinding - der bare godt kan lide musik...
|
| Til top |
|
| |
Jeppe Vinding Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 152
|
| Sendt: 28 April 2004 kl. 09:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg må indrømme at jeg er temmelig uenig i nogle af meningerne om Toto.
Jeg har hørt dem live en gang i KB Hallen ifbm. udgivelsen af Mindfields. De var pinligt ringe - de flyttede sig ikke ud af stedet.
Bobby Kimball er for mig at se en af de ting der hæver Toto op over mange andre lignende bands. Hans vokal er ret speciel, men for mig et af krydderierne der bl.a. gør Toto til noget særligt for mig.
Jeg har været med siden The Seventh One og har alle årene været fascineret af dette band. Det er lidt med dem som med Deep Purple - der har været stor udskiftning og de har prøvet lidt af hvert musikalsk, men man er alligevel aldrig i tvivl når man hører dem at det vitterligt er Toto. __________________ Venlig hilsen Jeppe Vinding - der bare godt kan lide musik...
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 13 Maj 2004 kl. 17:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg mener nu at Kimball´s stemme ikke er hvad den har været. Han har en tendens til at skrige for meget under deres koncerter. Min ønskebesætning ville sgu nok være med Richard Marx som forsanger... Eller Gino Vanelli !!
Så selv deres koncert i forbindelse med Mindfields (og det var Valby-hallen). At dømme ud efter publikums reaktion, sparkede de da rimelig meget støv væk, men vi har naturligvis hver vores mening.
Må dog lige understrege at det faktisk er Lukather der får størst respons fra publikum, når HAN stiller sig foran mikrofonen istedet for Kimball. __________________ Don´t just stand there and shout it. Do something about it.
|
| Til top |
|
| |
Riis Forum Bruger

Bruger siden: 26 Oktober 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 420
|
| Sendt: 25 Maj 2004 kl. 19:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Da jeg var yngre var jeg vild med TOTO. Jeg havde alle deres cd'ere (har dem stadig) og synes at det hele de lavede var godt. Men efter deres ottende cd (kan ikke lige huske navnet er det godt nok gået nedaf bakke.
Jeg var for første gang til koncert med dem for 5-7 år siden. Mindfields-turneen og jeg blev MEGET skuffet.
Jeg syntes ærlig talt at de spillede elendigt. Sangeren/Sangerne lød som en parodi på sig selv (Lukather, Kimball). Lukather larmede gevaldigt med sin guitar......LARM og LARM. Ærgeligt at de kun spillede de nye numre. De gamle lavede de om til enten akustisk l**t eller gjorde dem alt for korte.......
Puha!
Så fik jeg lige raset lidt ud af den følelse jeg har haft de sidste mange år!!!!
Stadig vil jeg sige at TOTO har lavet meget godt musik. Ærgrer mig lidt over at jeg ikke hørte dem dengang de spillede musik.
__________________ "Shown how to feel good - and told to feel bad"
|
| Til top |
|
| |
richardhansen Forum Bruger

Bruger siden: 30 December 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 38
|
| Sendt: 25 Maj 2004 kl. 19:43 | IP-adresse registreret
|
|