| Sendt: 01 December 2009 kl. 17:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej folkens. Jeg har længe søgt efter den rigtige projektor til et stramt budget, men jeg har haft svært ved at bestemme mig, trods utallige timers søgen. Jeg har kigget en del på brugte projektorer, da man dér kan være heldig at få kvalitet til gode penge, men så begynder prisen på pære at blive et problem. Nu hælder jeg så mest til at bygge min egen med et komplet gør-det-selv kit fra tyske G&P Optoelectronics - se alle info herKan nogen rådgive/vejlede med hensyn til dette? Jeg er kun stødt på tilfredse anmeldelser fra købere, men der er utroligt få at finde, og nærmest ingen beviser for, hvordan billedet ser ud på lærred. På linket ovenfor kan dog ses et billede af en (påstået) 170"-projektion - fra selvsamme kit - som er vældigt imponerende! Det kan gøres til under 500€, hvorefter udskiftning af pære blot vil koste 70€! Lyder det ikke overordentligt fornuftigt? Svar endelig med alt I tænker. Jeg er totalt på bar bund hvad angår selvbyggeri, og min viden om projektorer er i forvejen meget begrænset!
|