Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 23:19   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: Dårligt overblik over markedsplads (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Ørstrøm
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 April 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 05 Marts 2004 kl. 00:22 | IP-adresse registreret  

Jeg er ikke sikker på det er det rette sted at poste dette, så vær venligst forstående hvis jeg tager fejl.

Når jeg bruger køb/salg/bytte sektionen bliver jeg gang på gang frustreret over at jeg skal ind på selve varen før jeg får prisen at vide.

Det er ikke så hensigtsmæssigt når man leder efter noget i en vis prisklasse og gør det hele noget uoverskueligt.

Kan det ikke lade sig gøre at lave en lille ændring så man kan se prisen i vinduet sammen med søgeresultatet? Det ville virkelig gøre det hele meget mere overskueligt.

På forhånd tak

Ørstrøm

Ørstrøm
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 April 2003
Sendt: 05 Marts 2004 kl. 00:31 | IP-adresse registreret  

Dette skulle nok være postet i ris/ros tråden.

Er der en admin/moderator/redaktør der er sød at flytte det?

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Sendt: 05 Marts 2004 kl. 21:01 | IP-adresse registreret  

Ørstrøm skrev:

Jeg er ikke sikker på det er det rette sted at poste dette, så vær venligst forstående hvis jeg tager fejl.

Når jeg bruger køb/salg/bytte sektionen bliver jeg gang på gang frustreret over at jeg skal ind på selve varen før jeg får prisen at vide.

Det er ikke så hensigtsmæssigt når man leder efter noget i en vis prisklasse og gør det hele noget uoverskueligt.

Kan det ikke lade sig gøre at lave en lille ændring så man kan se prisen i vinduet sammen med søgeresultatet? Det ville virkelig gøre det hele meget mere overskueligt.

På forhånd tak

Ørstrøm

Dit forslag er hermed taget med i de mange betragtninger, som vil blive evalueret, når vi går i gang med at udvikle et nyt Køb Salg Bytte marked...

Tak for dit input!

Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

vjacob
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Februar 2004
Sendt: 10 Maj 2004 kl. 20:35 | IP-adresse registreret  

Jeg savner også, at der er priser. Men måske er det ikke så ligetil at tilføje nye funktioner, selvom man nu kan se købes/sælges ud for hver vare. Thumbs up.

I øvrigt synes jeg det er ærgeligt, at markedspladsen eller køb/salg ikke hører under selve forummet. Man mister en del overblik, og man skal gå ud af forummet så at sige - det at linke i mellem de to giver også mindre mening. Ok, det har sikkert været oppe at vende.

Har der været diskussion om emnet før? Som jeg ser det, opvejer de klare fordele for administratorerne ved at lave et subforum at have et seperat markedsforum, samt at skulle holde øje to forskellige steder.

Jeg savner mulighed for at vælge HTPC i Køb Salg og Bytte, som varetype.

Tak.
Til top Vis vjacob's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af vjacob

Elleson Audio
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 10 Maj 2004 kl. 20:58 | IP-adresse registreret  

Jeg synes at det er et rigtig god ting som Ørstrøm foreslår..

Nu vi er igang, kunne det også være rart, hvis det var tilladt at starte en tråd, hvor man kunne diskutere, evt. autionere en vare"hifi stump/er"

mvh

Martin Logan Clarity
RA Standard Blue
Aksa Equbrillium
CD søges

Savner du en "mis" til de ensomme dage? Tjek mit WWW
Til top Vis Elleson Audio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Elleson Audio Besøg Elleson Audio's Websted

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Sendt: 11 Maj 2004 kl. 10:20 | IP-adresse registreret  

Hvsi I har nogle dags (ved ikke HVOR mange) tålmodighed, så vil I opdage, at en NY Køb Salg Bytte er ved at være på plads, hvor vi har lyttet til ønsker gennem den seneste tid.

Jeg skal dog hurtigt påpege, at debatfunktion ikke bliver en realitet - vi finder at der er tilstrækkeligt at kontakte sælger/køber via e-mail.
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

schrez
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Februar 2004
Lokalitet: Odense
Sendt: 11 Maj 2004 kl. 15:01 | IP-adresse registreret  

Fint. vi venter i spænding.

tålmodighed er jo en dyd!!

Til top Vis schrez's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af schrez

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes