| Sendt: 02 December 2009 kl. 20:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bare lidt info: Jeg solgte mine 4 år gamle H300 i perfekt stand for 7000.- for et halvt års tid siden (samme pris, som jeg i sin tid havde købt dem for). Den gamle model kostede 16k for et sæt. Ved ikke, hvor meget alderen trækker ned i pris, men synes umiddelbart ikke, 9000.- er en himmelråbende fantastisk pris. Sikkert en ok handel, idet de er helt nye. Edit: Her er lidt om forskellene på MK1 og MK2: LINKLINK2
|