| Sendt: 03 December 2009 kl. 01:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
Jeg har anskaffet mig et par Copenhagen Evox højtalere til 2100,- stk. og leder nu efter en forstærker+en cd-afspiller(har en Rega planar 3 med ortofon pick-up i forvejen) der vil passe godt til. Dertil tænker jeg på at anskaffe mig en Exposure 2010S integr. forstærker +cd-afspiller.
Er det noget nogen af jer kan anbefale? Tænker evt. også på en rørforstærker... Hvad mener i om det...?
Mvh Sev
|