| Sendt: 04 December 2009 kl. 01:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Shelteren er meget musikalsk og neutral, en god, stram bas, fed mellemtone og behagelig diskant, der ruller stille af. Jeg bliver ikke lyttetræt af en hel aftens pladeafspilning. Den er flere steder i udlandet blevet udråbt til det bedste man kan købe under 3000 kr.
Jeg har også en 2M Blue, og jeg synes det er noget tynd i lyden i forhold til Shelteren.
|