Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2026 | 12:23   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Pladespillere
 HIFI4ALL Forum : Pladespillere
Emne Emne: Pickup til Rega 250 arm! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Friisand
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 06 December 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 244
Sendt: 03 December 2009 kl. 20:58 | IP-adresse registreret  

Skal have bestykket en 250 Rega-arm. Valget står mellem Dynavector 10*5, Rega Elys 2 og Ortofon 2M Blue. Nogle gode råd desangående?

__________________
Gert Friis
Til top Vis Friisand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Friisand
 
plafitracer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 19 Januar 2007
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 976
Sendt: 03 December 2009 kl. 21:13 | IP-adresse registreret  

Jeg har en Shelter 201 monteret i en Rega 250 arm - den er i mine øren bedre end de 3 ovenstående.
Til top Vis plafitracer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af plafitracer
 
bjerager
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 17 Marts 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 787
Sendt: 03 December 2009 kl. 21:17 | IP-adresse registreret  

Dynavectoren er der vist mange, der godt kan lide sammen med regaen

Til top Vis bjerager's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bjerager
 
Friisand
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 06 December 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 244
Sendt: 03 December 2009 kl. 22:02 | IP-adresse registreret  

Hej Plafitracer....!

Hvordan vil du beskrive lyden fra den Shelter? Kender den slet ikke!

Ortofon 2m fik en super anmeldelse i "Hifi & musik" i maj. Dynavector er jo ganske berømt gennem mange år. Rega'en passer vel som fod i hose til armen!



__________________
Gert Friis
Til top Vis Friisand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Friisand
 
plafitracer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 19 Januar 2007
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 976
Sendt: 04 December 2009 kl. 01:15 | IP-adresse registreret  

Shelteren er meget musikalsk og neutral, en god, stram bas, fed mellemtone og behagelig diskant, der ruller stille af. Jeg bliver ikke lyttetræt af en hel aftens pladeafspilning.
Den er flere steder i udlandet blevet udråbt til det bedste man kan købe under 3000 kr.

Jeg har også en 2M Blue, og jeg synes det er noget tynd i lyden i forhold til Shelteren.
Til top Vis plafitracer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af plafitracer
 
Friisand
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 06 December 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 244
Sendt: 04 December 2009 kl. 07:05 | IP-adresse registreret  

Plafitracer....tak for det! Gad vide om du osse forhandler Ortofon......

__________________
Gert Friis
Til top Vis Friisand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Friisand
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes