| Forfatter |
|
Jaco Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juni 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 216
|
| Sendt: 08 December 2009 kl. 18:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
FOR ALLE OS SOM SYNES, AT GOD MUSIK SKAL HØRES PÅ ORDENTLIGT HIFI UDSTYR
Denne gruppe er for alle os, der elsker musik, men som samtidig synes, at lækkert musik også skal høres på et ordentligt HiFi Anlæg, så musikken kan nydes i fulde drag.
Ordentlig HiFi behøver heldigvis ikke nødvendigvis koste en halv årsløn, men man skal dog passe på, at man ikke køber ”katten i sækken” med hjælp fra en af de såkaldte ”supersælgere”, som desværre findes i nogen HiFi butikker. Ser man sig derimod lidt for, så kan man få masser af gode HiFi produkter til rimelige priser.
http://www.facebook.com/home.php?#/group.php?gid=18662961250 4&ref=search&sid=774968959.2669274498..1
|
| Til top |
|
| |
rskriver Forum Bruger

Bruger siden: 14 November 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2315
|
| Sendt: 08 December 2009 kl. 18:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Endelig en facebookgruppe der er værd at melde sig ind i
|
| Til top |
|
| |
fredmarantz Forum Bruger

Bruger siden: 22 Marts 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2440
|
| Sendt: 08 December 2009 kl. 18:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og Facebook er for dem, som har og vil have en sådan konto. -
hvad er ideen med indlægget?
vh
Freddy
|
| Til top |
|
| |
Jaco Forum Bruger

|
| Sendt: 08 December 2009 kl. 18:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fredmarantz at samle hifi t o s s e r n e på facebook
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 08 December 2009 kl. 18:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvorfor er H4A nu ikke nok  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
fredmarantz Forum Bruger

|
| Sendt: 08 December 2009 kl. 19:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes, at det er "smart" at henlede opmærksopmheden på en tråd nærmest med henblik på at fortsætte tråden i et andet "forum" - i dette forum - doesn't make sense! Det er efter min mening en "ommer!
Vh
Freddy
|
| Til top |
|
| |
Den Blå Fisk Forum Bruger

Bruger siden: 13 December 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 629
|
| Sendt: 08 December 2009 kl. 19:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg føler heller ikke trang til at melde mig på fjæsbogen!
Og så burde man rette overskriften til: God musik skal høres live!  
|
| Til top |
|
| |
Stanley Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3344
|
| Sendt: 08 December 2009 kl. 19:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja man kan da sige at overskriften er totalt vildledende hvis formålet med tråden er at flytte brugerne over på Facebook. Hvorfor ikke en mere ærlig overskrift ?
|
| Til top |
|
| |
rskriver Forum Bruger

Bruger siden: 14 November 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2315
|
| Sendt: 08 December 2009 kl. 19:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Folk er ski da også så skide negative på det her forum
Det har ikke noget at gøre med at flytte nogen som helst nogen steder hen, i kan vel melde jer til gruppen hvis i har lyst, hvis
ikke kan i da bare lade vær.. hvorfor al den fjendtlighed? :)
|
| Til top |
|
| |
Cpt. Weirdo Forum Bruger

Bruger siden: 07 December 2009 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 237
|
| Sendt: 08 December 2009 kl. 19:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Formålet med H4A er, så vidt jeg har forstået at dele viden og glæde omkring Hifi - right?
Her kommer så et link til en facebookgruppe, der har samme formål - at udbrede glæde og viden om Hifi. Hvis nu nogle af jer var/er på facebook, kunne I melde jer ind i gruppen og dele jeres glæde og viden, være til inspiration for andre, og måske i sidste ende hverve nye medlemmer til H4A.
Det er jo ikke for at stjæle jeres/vores medlemmer, tværtimod! Det er for at give "masserne" et billede af, at der findes andet end billige plastikanlæg fra Føtex. På et tidspunkt får folk rigtig lyst til at gå i dybden med emnet og havner her. Men det kan tage ÅR før man havner her. Facebook kan tale til mange flere og få flere folk til at kigge hen ad rigtig hifi.
Jo flere der kender til hifiens verden, jo bedre :)
|
| Til top |
|
| |
Stanley Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3344
|
| Sendt: 08 December 2009 kl. 19:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
rskriver skrev:
Folk er ski da også så skide negative på det her forum Det har ikke noget at gøre med at flytte nogen som helst nogen steder hen, i kan vel melde jer til gruppen hvis i har lyst, hvis ikke kan i da bare lade vær.. hvorfor al den fjendtlighed? :) |
|
|
Han skriver en fængende overskrift. Hvis man så klikker ind på tråden står der at debatten om emnet skal foregå på Facebook. Så er det vel ikke forkert at skrive at han vil have os med derover hvis vi vil debattere emnet. Han skriver da også selv at formålet med tråden er :
Jaco skrev:
Fredmarantz at samle hifi t o s s e r n e på facebook  |
|
|
Det kan man så mene om hvad man vil, men hvorfor er det så ikke det han skriver i overskriften. Så havde han sikkert også undgået kommentarer fra Fredmarantz og mig. 
|
| Til top |
|
| |
Sveske Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
| Sendt: 08 December 2009 kl. 20:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sådan, så behøver I ikke hænge nogen ud længere Overskriften ændres til noget mere passende
|
| |
fredmarantz Forum Bruger

|
| Sendt: 08 December 2009 kl. 20:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
rskriver skrev:
Folk er ski da også så skide negative på det her forum Det har ikke noget at gøre med at flytte nogen som helst nogen steder hen, i kan vel melde jer til gruppen hvis i har lyst, hvis ikke kan i da bare lade vær.. hvorfor al den fjendtlighed? :) |
|
|
Større selvmodsigelse skal man da vist lede længe efter:
"Det har ikke noget at gøre med at flytte nogen som helst nogen steder hen"
- øh - jo - det er jo lige netop det, som det har!!
Og - "hvorfor al den fjendtlighed"?? - jo det har vi (jeg) jo egentlig gjort rede for! - og så vil jeg ikke betragte det som fjendtlighed , det er dine egne ord. Jeg vil hellere betragte mine indlæg som kritiske overfor metoden at henlede voes opmærksomhed på, at man kan "fortsætte" tråden på Facebook, og så lade mig og evt. andre, som deltager på dette forum - og som i.ø. ikke har lyst til at dele mit liv med hele verden, stå med fletningerne i postkassen og blive afskåret fra at deltage yderlige i diskussionen om at "rigtig musik skal høres på ordentlige anlæg"
Jeg synes, at det er stærkt ugennemtænkt!
Vh
Freddy
|
| Til top |
|
| |
fredmarantz Forum Bruger

|
| Sendt: 08 December 2009 kl. 20:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja- og jeg nåede så at skrive dette indlæg, men nåede ikke at se, at overskriften er moderet - beklager. - men det ændrer ikke mine synspunkter.
Vh
Freddy
|
| Til top |
|
| |
Gbemi Forum Bruger

Tidl. Hifi4real
Bruger siden: 20 September 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 209
|
| Sendt: 08 December 2009 kl. 20:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvorfor så ikke holde FB til FB og det her til noget seriøst? Synes efterhånden det er et forum for alle mulige ting der faktisk ikke har relevans til hifi verdenen. Det er fint man gerne vil være medlem, eller joine en gruppe på FB, men jeg synes det bliver som om denne side drejer sig om noget ganske andet end hvad det egentlig skulle.
Læste en tråd den anden dag der gik over i børneopdragelse i stedet for hifi som det startede ud med.
FB har intet med hifi og gøre, men om gruppe hvor alle melder sig ind i diverse latterlige grupper fordi de simpelthen keder sig.
Jeg vil gerne, når jeg logger på her, læse om seriøse indlæg, lære omkring hifi, se meninger der kan starte seriøse debatter og ikke disse underlige indlæg som der kommer flere og flere af dagligt.
Derfor savner jeg også de gode gamle blade, hvor der ikke var mulighed for disse useriøse indlæg.
Come on people - get a grip!
mvh og lidt frustration;o)
Kennet
|
| Til top |
|
| |
Jaco Forum Bruger

|
| Sendt: 08 December 2009 kl. 21:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
rskriver skrev:
|
|
Kunne ikke sige det bedre selv
|
| Til top |
|
| |
fredmarantz Forum Bruger

|
| Sendt: 08 December 2009 kl. 21:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej, det kunne du ikke - men det var der heldigvis andre, som kunne 
Vh
Freddy
|
| Til top |
|
| |
Jaco Forum Bruger

|
| Sendt: 08 December 2009 kl. 22:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
For at skære det ud i pap.
Det ikke mig der har denne gruppe på facebook. Så den blot i dag og kopiere så bare hele teksten ind her, for tænkte det måske kunne interessere nogen.
Så ikke noget med at kapre folk fra hifi4all eller andet.
Folk kan jo bare sige tsk ikke noget for mig og lade det ligge, mens andre som har lyst kan tilmelde sig hvis de har lyst.
Jeg finder da af og til noget på nettet som har noget med Hifi at gøre og sender ind her,men det må man måske ikke eller 
|
| Til top |
|
| |
jenssmed Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 295
|
| Sendt: 08 December 2009 kl. 22:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for kaffe, så er det vist sengetid  
__________________ Besøg min stue her
Mygear
Vestsjællands HiFi-Klub
|
| Til top |
|
| |
blackfrancis Forum Bruger

Bruger siden: 21 Marts 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 149
|
| Sendt: 08 December 2009 kl. 22:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
haha....hold da helt kæft en flok sure kællinger. ja, giv os da endelig gamle dage tilbage...luk internettet og stop
for al denne overflødige kommunikation. Freddy marantz, Gbemi og andre...i aner åbenbart ikke
hvad facebook er...tjek dog det før i ødelægger den gode stemning. en facebook gruppe kan ALDRIG være en trussel mod
et forum som dette...
og til jer der synes der er for meget overflødig snak herinde...så er jeg helt enig: jeg er TRÆT af indlæg der
handler om hvor forkerte eller usaglige diverse tråde er...internettet handler om at vælge til og fra,og i er jo
helt velkomne til ikke at deltage i de tråde i finder overflødige. vi kan selvfølgelig også alle sammen suge
kinderne ind og se alvorlige ud...det er jo ikke for sjov vi roder rundt herinde...
come on...get a grip ;)
|
| Til top |
|
| |