| Sendt: 09 December 2009 kl. 05:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
det er måske spolerne der summer, måske fordi vindingerne er løse. havde selv samme problem med en lenco 78 for mange år siden, fik en anden motor fra en doner,for 8-10 år siden var disse lenco'er ik i så høj kurs, og der var masser af dem på lopperne, n er det lidt svæere at finde en doner til en go pris.
__________________ Med venlig hilsen R.P.
Analoglyd er nu bedst
|