| Sendt: 10 December 2009 kl. 09:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej derude! Så er tiden inde til at brænde lidt penge af igen. Jeg har lige købt mig en Rega Mira 3, som skal stå i soveværelset. Hertil mangler jeg så et par højttalere, men eftersom pladsen er ret trang, så er jeg desværre nødsaget til at finde et sæt væghøjttalere. Desværre kender jeg ikke særligt meget til denne type højttaler, så derfor søger jeg et par gode råd og anbefalinger. Det er ikke en standerhøjttaler på et vægbeslag jeg søger, men "rigtige" væghøjttalere - altså den flade type. Jeg søger altså ikke det helt vilde, men blot noget med respektabel lyd og som ikke er alt for tunge at trække. Det er en vigtig faktor, at de er pæne at se på og ikke fylder vanvittigt meget. Det kunne f.eks. være noget alá Vienna Acoustics Waltz Grand - de burde opfylde mine krav, men koster dog lige i overkanten af hvad jeg havde forestillet mig at bruge. Budgettet ligger altså på omkring en 4-5.000 kr. sættet. Men har du et forslag til et par fornuftige væghøjttalere, så smid en kommentar! Fortsat god dag - og på forhånd tak for hjælpen!
|