| Sendt: 15 December 2009 kl. 20:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
JEg har lige fået en Gram amp 2 ind ad døren idag. har hørt godt om sammensætningen af rega's p3 og gram's forforstærkere. da jeg så faldt over et godt tilbud på denne amp 2, slog jeg til...
men nu har jeg sat den til og der kommer ikke andet end hvid støj ud af højtalerne! jeg har prøvet alt muligt for at få det til at virke, men uden held. er der nogen der har en idé om hvad der kan være galt?
min anlæg er som følger: reciever er Harmon kardon hk 3480 (fungerer til MM) rega planer 3 -24 Gram Amp 2 SE phono stage (den ny-indkøbte) (til MM) tekni-fi k1 pick up (MM)
Jeg håber der er nogen der kan regne den ud for mig - eller må jeg vist slæbe den ned i lydbutikke evt...
heps
|