| Sendt: 15 December 2009 kl. 20:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej eksperter
Jeg har arvet en beogram 8002 (sammen med beocord8004 og beomaster6000) så egentlig er jeg jo heldig nok. Den har dog et par ting jeg vil
høre om der er nogle her der kan give lidt hjælp til:
1) Låget over pick-up'pen er gået af - limen/skummet var simpelthen blevet opløst. Ved I hvad man kan gøre ved det? Er der reservedele eller
skal man ud i noget superlim??
2) Der er en mis-lyd (vrum-vrum-vrum) når skiven går i gang - hvad kan det være?
3) Play-knappen bringer kun pick-up'pen halvvejs til skiven. Den kommer over PU børsten, men ikke meget længere.
4) Når pick-uppen så er bragt heeelt ind over skiven er det ikke altid at play får pickuppen ned på skiven
5) Stop knappen er ikke rasende stabil heller
Så den er jo ikke meget bevendt andet end til pynt lige nu
Nogen ideer??
|