| Sendt: 28 December 2009 kl. 21:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har for nyligt fået et par Yuin OK2 (ear buds) og er rystet over, hvor godt sådan et par små fyre kan lyde!!!
Jeg købte dem egentlig, da jeg gerne ville have et alternativ til in-ears (SA6's) som kan være besværlige at tage ind og ud, og hvis styrke - isolationen -også kan være en ulempe afhængigt af situationen.
Yuin'erne har en imponerende soundstage for en ear bud, og de har krystalklar og "hurtig" lyd. Flade, kedelige optagelser bliver der pustet liv og dynamik i. Dejligt!!! Bassen er super stram, men når ikke selvfølgelig ikke dybt, og har ikke punch som i full size hørebøffer.
Findes der mon lukkede (eller åbne for den sags skyld) full size hørebøffer, der *nærmer* sig lyden i Yuin??? Jeg har et par Proline 650, som er gode med en stram og lidt boostet bas og alligevel er de lidt tynde i lyden; det lyder mærkeligt, men sådan hører jeg dem. Og desuden et par Denon 1001, som har rigtig lækker "blød lyd", men med for dominerende basgengivelse til at være naturtro. Og ingen af dem har Yuin'ernes klarhed, som jeg rigtig gerne ville finde i et par full size...
Kan I mon hjælpe mig på sporet, tak?
Venligst Thomas
|